برادر زیدان فوت کرد

برادر سرمربی فرانسوی رئال مادرید درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه رئال مادرید عصر امروز (شنبه) به طور رسمی اعلام کرد، فرید زیدان، بردار زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها امروز درگذشته است. بر این اساس بازیکنان رئال تمرین عصر خود را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند تا به نوعی به برادر فقید زیدان ادای احترام کرده باشند.

باشگاه رئال مادرید عصر روز گذشته اعلام کرد زین‌الدین زیدان بنا به دلایل شخصی اردوی این تیم در مونترال کانادا را ترک کرده و به مادرید بازگشته است. باشگاه رئال خبر داد تا بازگشت زین‌الدین زیدان، دستیار او یعنی دیوید بتونی تمرینات کهکشانی‌ها را زیرنظر خواهد داشت.

نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا صبح امروز خبر داده بود زیدان به دلیل وخیم شدن اوضاع برادر بیمارش مجبور به ترک اردوی کهکشانی‌ها شده است. این اتفاق دقیقاً در روز چهارم تمرینات پیش‌فصل رئال در مونترئال افتاد که زیزو بلافاصله پس دریافت این خبر با هماهنگی باشگاه مجبور به ترک اردوی مادریدی‌ها شد.

گفته می‌شود زیزو برای بازی‌های دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی بازخواهد گشت و هدایت سفیدپوشان مادریدی را برعهده خواهد گرفت. رئال مادرید قرار است در تاریخ 20 جولای (29 تیر) در هوستون با بایرن مونیخ بازی کند، سپس در تاریخ 23 جولای (یک مرداد) در لنداُور مریلند به مصاف آرسنال خواهد رفت و سپس در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) در نیوجرسی با اتلتیکومادرید تقابل خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید