دو تن از زورگیران جنوب تهران دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص از دستگیری ۲ سارق زورگیر با ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  سرهنگ احمد نجفی درباره جزئیات دستگیری این دو زورگیر اظهار کرد: اواخر سال گذشته پرونده‌های متعددی درباره زورگیری دو موتورسوار به اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع داده شد که در ادامه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران تحقیقات پلیسی را برای دستگیری این دو نفر آغاز کردند. 

وی با بیان اینکه ماموران ابتدا تحقیقاتی را برای شناسایی چهره این دو نفر آغاز کردند گفت: در تحقیقات اولیه برای دستگیری این دو متهم چهره‌ای به دست نیامد اما در ادامه پس از ارجاع پرونده جدیدی در این رابطه یک نفر از شکات ادعا کرده بود که یکی از زورگیران فردی قوی هیکل است که پس از بدست آمدن این سرنخ موتورسواران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به اداره پنجم دعوت شدند. 

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص با تاکید بر اینکه متهمان در ابتدا جرم ارتکابی خود را انکار می‌کردند گفت: مالباختگان نیز همزمان با متهمان به اداره پنجم دعوت شدند و زورگیران را شناسایی کردند. مجرمان هم که چاره‌ای جز اعتراف به انجام سرقت‌ها نداشتند به سرقت در محدوده‌های سیزده آبان، خانی آباد ، بوستان ولایت و نازی آباد و... اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ نجفی و به گزارش پلیس، متهمان در بازجوئی تکمیلی به ۵۰ فقره سرقت اقرار کرده و اظهار می‌کردند در صورتی که مال باختگان در مقابل خواسته هایشان مقاومت می‌کردند با سلاح سردی که همراهمان بود، آنان را مصدوم کرده و متواری می‌شدند. همچنین تا کنون ۱۶ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته‌اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید