دستگیری ۲ قاپ زن گردنبند با ۳۰ فقره اعتراف

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ قاپ زن گردنبند با ۳۰ فقره اعتراف خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ "کامیار چهری" در توضیح این خبر، بیان داشت: پرونده‌ای مبنی بر شناسایی ۲ قاپ زن گردنبند به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی که خانم جوانی بود پس از مراجعه به پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان بیان داشت: در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه بیست و یکم خرداد ماه امسال هنگامی که داشتم وارد منزلم می‌شدم مرد جوانی به همراه من وارد ساختمان شد. در ابتدا فکر کردم شاید مهمان یکی از مالکان ساختمان باشد. ولی زمانی که وارد پارکینگ شدم، همان فرد به سمت من حمله ور و با قاپیدن گردنبندم از ساختمان به سرعت خارج شد.

شاکی ادامه داشت: در حالی که فریاد می‌زدم به طرف سارق دویدم و مشاهده کردم که سارق، سوار موتورسیکلتی که در نزدیکی ساختمان راکب آن منتظر وی بود، شده و هر دو از محل گریختند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات مقدماتی تعدادی از ارقام پلاک انتظامی موتورسیکلت که توسط متهمان پوشانده شده بود، به دست آمد، افزود: در تحقیقات پلیسی مالک موتورسیکلت شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد.

سرهنگ چهری با اشاره به اینکه مالک موتورسیکلت مدعی بود موتورسیکلتش را به صورت قولنامه‌ای به شخصی فروخته بود، ادامه داد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که خریدار موتورسیکلت از جمله متهمان سابقه دار بوده و سپس مخفیگاه وی و همدستش در محدوده خاوران شناسایی شد.

رئیس پایگاه سوم آگاهی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم در عملیات‌های هم زمان و هماهنگ دستگیر شدند و به ۳۰ فقره سرقت به همین شیوه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی در پایان اضافه کرد: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و تحقیق در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید