رونمایی از لوکیشن فیلم جدید مهدویان/ عکس

محمدحسین مهدویان با یک عکس خبر از آغاز کار فیلم «درخت گردو» دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته گذشته پروانه ساخت تازه‌ترین فیلم محمدحسین مهدویان صادر شد. فیلمی که قرار است او به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده «دورهمی» بسازد و گویا برای ساخت آن عجله زیادی دارد که یک هفته پس از دریافت پروانه ساخت، پروسه ساخت فیلمش را آغاز کرده است.

مهدویان که هنوز «ماجرای نیمروز، رد خون» آخرین ساخته او رنگ پرده سینما به خود ندیده و اکران نشده، مدتی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم در بابل به سر می‌برد حالا با انتشار یک تصویر خبر از آغاز کار فیلم جدیدش آن هم در ارومیه داده است. فیلمی که هنوز هیچ اطلاعی از اینکه در چه ژانری ساخته خواهد شد داده نشده و باید دید مهدویان آیا بار دیگر سوژه‌ای اجتماعی مثل «لاتاری» را جلوی دوربین می‌برد یا «درخت گردو» مثل «ماجرای نیمروز» و «ایستاده در غبار» سوژه‌ای از تاریخ معاصر را برای روایت انتخاب کرده است، اتفاقی که بعید است رخ بدهد چون مهدویان پیش از این گفته بود دیگر فیلم سیاسی نمی‌سازد.
باید دید مهدویان «درخت گردو» را برای اکران در جشنواره فیلم فجر و پنجمین حضور متوالی‌اش در این رویداد سینمایی آماده می‌کند یا اینکه تصمیم دارد آن را به شش ماهه دوم سال که سینماها ترافیک کمتری برای اکران دارند برساند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید