انفجار گاز در کارخانه معدن دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از کشته شدن دو کارگر و زخمی شدن یک کارگر در معدن سرمک ملایر خبر داد و علت این حادثه را نشت گاز در اطراف معدن اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن آبخو دوشنبه ۱۷ تیرماه در جمع خبرنگاران، در این رابطه افزود: دیروز بعدازظهر در پی تماس تلفنی با هلال احمر، نجاتگران هلال احمر به محل معدن آهنگران اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه که احتمالاً به علت انتشار و تجمع گاز در یکی از کوره‌های این واحد صنعتی روی داد با انفجار همراه و موجب کشته شدن ۲ نفر از کارگران و مجروح شدن یک کارگر دیگر شد.

آبخو اضافه کرد: این حادثه معدنی نبوده و درون معدن اتفاق نیفتاده بلکه در محوطه کارخانه گاز منتشر شده و متأسفانه بر اثر انفجار، این حادثه تلخ رخ داده است.

رئیس هلال احمر ملایر اظهار کرد: دیروز همچنین در دو حادثه رانندگی، واژگونی دو خودرو در صبح و عصر در دو محور اراک به ملایر و محور ملایر به همدان در مجموع ۶ مصدوم همراه داشت که توسط نجاتگران هلال احمر و اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

گفتنی است؛ دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت کارگران معدن سرمک پیام تسلیتی منتشر کرد که در آن آمده است «حادثه تلخ جان باختن ۲ نفر از کارگران شریف و زحمتکش در معدن سرمک ملایر موجب تالم فراوان شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های مصیبت دیده، از درگاه خداوند منان برای روح درگذشتگان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر خواهانیم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید