سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد؛

آرای صادره برای بهاروند و فتاحی معتبر نیست!

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: انتشار هرگونه رأی قبل از قطعیت و ابلاغ به افراد و انتشار آن در سایت رسمی فدراسیون فوتبال معتبر نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: صرف نظر از تصمیم کمیته اخلاق در فدراسیون در اتفاقات مسابقه فینال جام حذفی در اهواز، مسئول برگزاری مسابقه و مقامات اجرایی در سازمان لیگ کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی نمی‌دانسته و به همین علت این عزیزان جهت ارائه توضیحات در کمیته اخلاق حضور نیافتند. مقامات اجرایی سازمان لیگ معتقدند اتفاقات مسابقه مذکور از جمله تأخیر در شروع مسابقه و نیز امتناع مسئولیتی تیم میهمان از برگزاری مسابقه مجموعه از موارد نقض مقررات بازی است که در صلاحیت کمیته انضباطی است.

وی ادامه داد: مراتب این امر در کمیته استیناف بررسی و اعتراض بهاروند، طالقانی و فتاحی به عدم صلاحیت کمیته اخلاق در کمیته استیناف بررسی خواهد شد که در نتیجه مرجع صالح رسیدگی توسط این کمیته  تعیین و موضوع بررسی می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص رأی کمیته اخلاق گفت: اینگونه اختلافات در مراجع قضایی در خصوص صلاحیت رسیدگی، امر طبیعی است. در پایان متذکر می‌شوم انتشار هرگونه رأی قبل از قطعیت و ابلاغ به افراد و انتشار آن در سایت رسمی فدراسیون فوتبال معتبر نیست.

علوی درباره انتشار خبر تغییر سازمان لیگ به کمیته مسابقات گفت: چنینی تصمیمی در راستای برنامه فدراسیون فوتبال نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید