افتتاح سالن همایش های آکادمی بین المللی المپیک با حضور وزیر ورزش و صالحی امیری+ تصاویر

سالن همایش های آکادمی بین المللی المپیک بعد از بازسازی امروز با حضور وزیر و رییس کمیته المپیک افتتاح شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سالن همایش‌های بین المللی استاد فارسی در آکادمی ملی المپیک که با همت کمیته ملی المپیک نوسازی و بهسازی شد، صبح امروز با حضور وزیر ورزش ، رییس کمیته ملی المپیک، رییس کمیته پارالمپیک، اعضای هیات اجرایی کمیته، معاونین وزارت ورزش، روسای فدراسیون‌ها، مدیران و روسای کمیسیون‌های کمیته و اصحاب رسانه افتتاح شد.

این سالن که سال های زیادی میزبان مجامع فدراسیون ها بوده، از این پس با امکانات بیشتری می تواند از مجامع عمومی و انتخاباتی میزبانی کند.

صالحی امیری در این مراسم گفت: ما با وزیر ورزش تصمیم گرفتیم موزه ورزش را راه اندازی کنیم که در ماه مبارک رمضان آن را افتتاح و تقدیم ملت ایران و جامعه ورزش کردیم.نصب سه پرچم و تابلوی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک، لوگوی فدراسیون‌ها در بدو ورود به سالن،  بیانگر اینست که اینجا متعلق به تمامی جامعه ورزش است و مرز بندی نداریم.

وی افزود: سالن استاد فارسی نیاز جدی به نوسازی و بهسازی داشت لذا از همکاران خود در کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک و آقای قراخانلو تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشیدند. از همه عزیرانی که شبانه روز کار کردند تا سالنی در شان جامعه ورزش داشته باشیم تشکر می‌کنم.

رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: این سالن امروز متعلق به جامعه ورزش است. این سالن که در واقع قسمت اعظم آن نوسازی شده است تا مایه مباهات جامعه ورزش شود. همچنین در نظر داریم این روند نوسازی و بهسازی را در سایر سالن‌های آکادمی انجام دهیم تا در خدمت جامعه ورزش کشور باشد.با توجه به تراکم اردویی و تمرینی تمام ظرفیت خوابگاه، سالن‌ها و دیگر امکانات، میزبانی میهمانان خارجی را کاهش داده و تمام امکانات آکادمی را در اختیار ورزشکاران و فدراسیون‌ها قرار می‌دهیم.

222233244

دیدگاه تان را بنویسید