باید خودخواهی‌ها از ورزش خارج شود

رییس کمیته ملی المپیک: هرکسی بر طبل اختلاف و نفاق بکوبد، خیرخواه ورزش نیست

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید خودخواهی‌ها از ورزش خارج شود و پیروزی‌ها متعلق به همه باشد، شرایط ورزش ایران به سمت تعالی و توسعه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: به مهین فرهادی‌زاد برای پست معاونت بانوان وزارت ورزش تبریک می‌گویم و ان‌شالله قدم‌های موثری برداشته شود. حضور فرهادی‌زاد و طاهریان در جهت توسعه ورزش بانوان موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: با سلطانی‌فر توافق کرده بودیم که موزه تکمیل شود و انجام شد. این سالن در شأن ملت و ورزش ایران نبود . این سالن متعلق به جامعه ورزش ایران است. آرم پنجاه و یک فدراسیون در جلوی در نصب شده و نماد وزارت ورزش و کمیته‌های المپیک و پارالمپیک هم اینجا وجود دارد. باید باور داشته باشیم که مالک این امکانات جامعه ورزش است. قراخانلو زحمت زیادی کشیده به همراه همکارانش در بازسازی اینجا.

صالحی‌امیری افزود: این سالن فضای لازم برای پذیرایی نداشت و آن زیبا شناختی لازم دیده نمی‌شد که خوشبختانه آماده شد. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال سایر بخش‌های این مجموعه را نیز بازسازی کنیم. این فضا برای ورزش ایران است و این سالن برای مجامع فدراسیون‌ها و کمیته‌های المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش رایگان خواهد بود و وقتی فدراسیون‌ها خودشان مالک اینجا هستند، نباید اجاره بدهند.همه ما شبانه روزی تلاش می‌کنیم تا ورزش ایران بدرخشد. باید خودخواهی‌ها از ورزش خارج شود و پیروزی‌ها متعلق به همه باشد. شرایط ورزش ایران به سمت تعالی و توسعه است و وفاق وجود دارد. هرکسی که بر طبل اختلاف و نفاق بکوبد، خیرخواه ورزش نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید