بیرانوند پس از جلسه با عرب: به تمرینات پرسپولیس می روم/ مشکلی برای ماندن ندارم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس از توافق با مسئولان باشگاه برای ماندن خبر داد و گفت که در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ علیرضا بیرانوند پس از جلسه ای که عصر امروز (چهارشنبه) با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار کرد، از ماندن در جمع سرخ پوشان خبر داد.

او در عین حال گفت که فرزند پرسپولیس است و طبق قراردادش در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

بیرانوند با بیان اینکه اگر تاکنون درباره تمرینات پرسپولیس حاضر نشده بخاطر استراحت قانونی او بوده است، تصریح کرد: در حال استراحت بودم چرا که بعد از پایان فصل دو بازی تدارکاتی همراه با تیم ملی انجام دادیم و مدتی را هم در اردو گذراندیم. طبق نامه ای که سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال برای باشگاه ارسال کردند، من می توانستم تا 10 تیرماه استراحت کنم. روز گذشته هم اگر در تست های پزشکی شرکت نکردم، به دلیل برخی مشکلات خانوادگی بود که علت آن را به عرب (مدیرعامل باشگاه) توضیح دادم. الان هم آماده حضور در تمرینات هستم.

وی در پایان گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و طبق قراردادم رفتار خواهم کرد و تمام بندهایی که طبق توافق و قرارداد وجود داشت همچنان به قوت خود باقیست. من فرزند این باشگاه هستم و الان هم مشکلی برای ادامه حضورم در پرسپولیس ندارم.

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید