در دیداری دوستانه؛

تساوی یک نیمه ای شاگردان ویلموتس مقابل کره جنوبی

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی بدون گل مقابل کره جنوبی راهی رختکن شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار دوستانه تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جام جهانی شهر سئول آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

ترکیب کره‌جنوبی: جو هیون وو، هانگ چول، کیم یانگ گون، کیم مین جائه، لی یانگ، پائک سئونگهو، نا سانگهو، هوانگ اینبوئم، لی جائسونگ، سون هیونگ مین، هوانگ اویج.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم‌ انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، رامین رضاییان و مهدی طارمی.

دقیقه 15: کرنر ارسالی روی دروازه ایران را کیم یانگ با ضربه سر به سمت دروازه زد که علیرضا بیرانوند از روی خط دروازه تن به کرنر داد.

دقیقه 18: یک و دوی مهدی طارمی با کریم انصاری‌فرد در پشت محوطه جریمه به این بازیکن برگشت که شوت او را هیون وو مهار کرد.

دقیقه 20: توپی که در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید، توسط مدافعان کره‌ای دفع شد که در ادامه مهدی ترابی با ضربه‌ای فنی قصد باز کردن دروازه کره را داشت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 23: هوانگ در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شد و پس از فریب کنعانی‌زادگان ضربه‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد که علیرضا بیرانوند موفق به دفع توپ شد تا کرنر نصیب کره‌ای‌ها شود.

دقیقه 25: ضد حمله برای ایران در میانه میدان با حرکت علیرضا جهانبخش آغاز شد که این بازیکن در حالی که سه مدافع را مقابل خود می‌دید، از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که دروازه‌بان کره‌جنوبی توپ را برگشت داد.

دقیقه 30: پاسکاری بازیکنان ایران در یک سوم دفاعی کره‌جنوبی، در نهایت با پاس کریم انصاری‌فرد و در ادامه مهدی ترابی، به مهدی طارمی رسید. طارمی در شرایطی که در موقعیت گلزنی قرار داشت با برخورد به مدافع کره تعادلش را از دست داد که البته داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و ضربه احسان حاج‌صفی نیز در ادامه راهی اوت شد.

دقیقه 31: این بار هم موقعیت برای تیم ایران ایجاد شد و فشار روی دروازه کره‌جنوبی با شوت حاج‌صفی ادامه داشت که شوت او این بار به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: علیرضا جهانبخش پشت محوطه جریمه کره‌جنوبی صاحب موقعیت شوتزنی شد که شلیک او را دروازه‌بان کره مهار کرد.

دقیقه 35: کرنر ارسالی روی دروازه کره‌جنوبی را کریم انصاری‌فرد سعی کرد با یک اثرگذاری تبدیل به گل کند، اما ضربه او شدت لازم را نداشت تا هیون وو بازهم موفق به مهار توپ شود.

دقیقه 37: پاسکاری رفت و برگشت طارمی و کریم‌انصاری‌فرد، در نهایت با شوت انصاری‌فرد از پشت محوطه جریمه همراه شد که بازهم دروازه‌بان کره‌جنوبی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 38: کره‌ای‌ها از فضای خالی سمت راست خط دفاعی ایران استفاده کرده و ارسالی به درون محوطه شش قدم انجام شد، اما پیش از رسیدن توپ به سون هیونگ مین این علیرضا بیرانوند بود که به توپ رسید و سپس با کنترل توپ توسط حاج‌صفی، توپ را مهار کرد.

دقیقه 41: سون هیونگ مین پشت محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت شد که شوت خود را به سمت دروازه علیرضا بیرانوند شلیک کرد، اما بیرانوند بازهم او را ناکام گذاشت.

دقیقه 44: توپ ارسالی از سمت راست روی دروازه ایران با ضربه کره‌ای‌ها همراه شد که توپ پس از برخورد به زیر طاق دروازه توسط مدافعان تبدیل به کرنر شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید