درخشان : قرار نیست پرسپولیس همیشه مربی خارجی داشته باشد

حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست تیم پرسپولیس همیشه و تا آخرین روز فعالیتش مربی خارجی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید درخشان در مورد چالش مالی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: باشگاه اگر می‌تواند باید برانکو را همچنان حفظ کند و این اتفاق قطعاً باعث خوشحالی هواداران خواهد شد و پرسپولیس هم کماکان می‌تواند روند صعودی‌اش را در سال‌های آینده ادامه دهد. ماندن برانکو به سود پرسپولیس است، ولی طبیعتاً گاهی اوقات هم مشکلات و موانعی ایجاد می‌شود که ممکن است اتفاقات دیگری را رقم بزند. با این حال امیدوارم مشکلات مالی باشگاه در این زمینه هم برطرف شد.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند در صورت جدایی برانکو، دوران اُفت پرسپولیس آغاز خواهد شد، تصریح کرد: قرار نیست پرسپولیس همیشه و تا آخرین روز فعالیتش مربی خارجی داشته باشد و اگر شرایط مهیا شد باید به مربیان ایرانی هم فرصت بدهیم، به شرطی که مورد حمایت قرار بگیرند.

 سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران اظهار داشت: اعتقاد من این است که انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران سرمایه‌سوزی است. ما خیلی راحت مهره‌های‌مان را می‌سوزانیم. کار در تیم امید نیاز به تجربه بالا دارد و مجیدی در حال حاضر در شرایطی است که باید در کارش تجربه کسب کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید