شکایت دوباره از رونالدو به اتهام تعرض

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس همچنان ممکن است که به خاطر شکایت از او به اتهام تعرض، پای میز محاکمه برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با وجود انتشار برخی خبرها مبنی براینکه پرونده تعرض کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا مختومه شده است، وکیل مدافع این زن آمریکایی اعلام کرد که این پرونده صرفاً در دادگاهی که تاکنون به آن رسیدگی می‌شد بسته شده و قرار است که شکایت از کاپیتان تیم ملی پرتغال در دادگاهی دیگر صورت بگیرد.

لاریسا دروبیژر، وکیل کاترین مایروگا - کسی که رونالدو را به تعرض به او در هتلی در شهر لاس‌وگاس آمریکا در سال 2009 متهم کرده است - در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN اظهار داشت: رونالدو از اتهاماتش تبرئه نشده است. پرونده شکایت قبلی ما از او مختومه شده است، چون با توجه به مقررات دادگاه فدرال برای رسیدگی به اتهامات افراد خارجی، ما شکایتی مشابه را در دادگاه فدرال تنظیم و ارائه کرده‌ایم. ما صرفاً دادگاه رسیدگی‌کننده به شکایت‌مان را تغییر داده‌ایم، اما شکایت از رونالدو به قوت خودش باقی است.

شاکی پرونده مدعی است که رونالدو پس از تعرض به او، 375 هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به وی داده است، اما از آنجایی که توافق آنها جنبه رسمی نداشته، او تصمیم گرفته که از ستاره یوونتوس شکایت کند. پلیس شهر لاس‌وگاس هم مشغول بررسی جرایم احتمالی صورت گرفته توسط مهاجم 34 ساله بانوی پیر است و این پروسه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید