در گفت و گو با جی پلاس؛

حمیده عباسعلی: کاراته نقطه عطف کاروان ایران در المپیک 2020 است/ ژاپنی‌ها به دنبال حداکثر مدال از کاراته هستند

قهرمان کاراته بانوان ایران و جهان می‌گوید حضور این رشته ورزشی در المپیک ۲۰۲۰ نقطه عطف کاروان ایران در این مسابقات است که می‌تواند منجر به ثبت بهترین عملکرد تاریخ ورزش ایران در این رقابت ها شود.

لینک کوتاه کپی شد

حمیده عباسعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛درباره دیدار جامعه ورزش با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده کاراته و جامعه ورزش برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حسینیه جماران حضور یافتیم و با یادگار امام خمینی (س) دیدار کردیم.


وی درباره شرکت در مسابقات انتخابی المپیک 2020 و کسب سهمیه این رقابت ها گفت: رشته کاراته به واسطه میزبانی ژاپنی‌ها در این دوره از المپیک حضور دارد و این موضوع می تواند نقطه عطف کاروان ایران شود و مدال های بیشتری را به نسبت گذشته کسب کنیم اما این موضوع نیازمند آمادگی بیشتر ورزشکاران و حمایت خوب مسئولان است.

بانوی کاراته کای ایران شرکت در تورنمنت ها و اردوهای آماده سازی را الزامی دانست و افزود: هر چه در مسابقات بیشتری شرکت کنیم، آمادگی بالایی کسب می کنیم. مطمئنا ژاپنی ها به دنبال کسب مدال های حداکثری در این رشته هستند اما ما هم می توانیم بیشترین بهره برداری را از این دوره و این رشته داشته باشیم.

عباسعلی درباره ماجرای شبیه سازی او توسط ژاپنی ها برای تمرین رقیب اصلی اش در المپیک، به جی پلاس گفت: آن‌ها تمام تلاش خود را برای کسب هر مدالی به خرج می دهند اما ما هم مدعی کسب مدال هستیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به المپیک صعود کنیم و دست پر از مسابقات بازگردیم.

دیدگاه تان را بنویسید