گزارش جی پلاس/ پس لرزه های حضور مربی خارجی جوان روی نیمکت آبی ها؛

فرهاد مجیدی از استقلال جدا می شود؟

کمک مربی فصل گذشته استقلال به احتمال زیاد در فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فرهاد مجیدی که بعد از سال 92 و خداحافظی از فوتبال در مستطیل سبز، از تیم استقلال هم جدا شده بود و مانند اسطوره تیم های دیگر میلی برای نشستن زودهنگام روی نیمکت استقلال نداشت، بالاخره سال گذشته و در دوران مربیگری شفر در این تیم به طور رسمی کار مربیگری را شروع کرد.

نتایج ضعیف شفر با استقلال و تعلیق این مربی آلمانی از باشگاه، مجیدی را تبدیل به سرمربی موقت استقلال کرد. او تا پایان فصل در استقلال بود و با شکست العین در امارات فصل را به پایان رساند.

در این برهه و همزمان با اداره تیم توسط مجیدی که به مذاق او و برخی از هواداران و حتی پیشکسوتان خوش امده بود، باشگاه به طور مکرر از جذب مربی خارجی برای فصل آینده تایید می کردو  هیچ گاه حرفی از سرمربیگری دائم مجیدی توسط مدیران استقلال نشد.

با این وجود فرهاد مجیدی چندین بار از علاقه اش برای هدایت استقلال در فصل پیش رو سخن گفت. او حتی قول داد که این تیم را قهرمان لیگ کند و بارها از برنامه هایش سخن به میان آورد. صراحت او در اعلام علاقه اش برای سرمربیگری استقلال به حدی بود که از بیان جمله "مربیگری زودهنگام و سوختن مجیدی در استقلال" هم  سخن گفت و تاکید کرد که هیچ گاه این اتفاق رخ نمی دهد و این صحبت ها برای جلوگیری از سرمربیگری او است.

این اتفاقات با پایان فصل به کنار رفت و مدیران استقلال که بارها به حفظ مجیدی به عنوان نفر دوم نیمکت تیم شان تاکید داشتند، این روزها خبری از مجیدی ندارند و او هم به تعطیلات رفته و گفته می شود با توجه به انتخاب سرمربی خارجی جوان که احتمالا استراماچونی ایتالیایی است، دیگر شماره هفت سابق را نخواهند دید.

عملکرد امیرحسین فتحی و علی خطیر در مذاکره با مربیان خارجی مدنظر خود با دلخوری مجیدی همراه بوده و او ظاهرا تمایلی برای ادامه همکاری با استقلال و سرمربی خارجی جدید تیم ندارد.

این اتفاق برای آن دسته از هواداران که با حضور مجیدی در تیمشان چشم به اصلاحات و ریشه کن شدن برخی از ماجراها از قبیل بازیکن سالاری و حتی دلالی داشتند، خبر بدی محسوب می شود و از چندین روز قبل خطیر و فتحی را عامل وضعیت کنونی می دانند.

به گزارش جی پلاس؛ این اتفاقات در حالی رخ می دهد که پس از برکناری شفر و سپردن موقت هدایت استقلال به مجیدی، در خبری عجیب و غیرواقعی عنوان شده بود، شرط فرهاد برای پذیرش این مسئولیت، سرمربی نشدن برای فصل بعد است! و بحث ها اختلافات برای موضوع است. خبری که حتی بدون آگاهی از موضع هر دوطرف، مشخص بود که نمی تواند صحت داشته باشد اما برخی رسانه ها آن را نشر می دادند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید