کلوپ: من مقصر شکست در فینال‌ها نیستم/ عاشق لیورپول هستم

سرمربی لیورپول نگرانی بابت آمار ضعیف تیم هایش در دیدار های فینال ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ یورگن کلوپ در نشست خبری خودش پیش از بازی فردا شب با تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان درباره آمار ضعیفش در دیدارهای فینال، آینده اش در لیورپول، رویارویی با تاتنهام و شکست در فینال فصل گذشته مقابل رئال مادرید صحبت کرد. 

کلوپ به نقل از سایت یوفا گفته:«شرایط و تیم هایی که من در فینال های گذشته داشتم فرق می کردند. اگر باخت تیم هایم در ۶ دیدار فینال به خاطر من بودند، همه باید نگران شوند! در فینال پارسال یک گل تماشایی و دو گل عجیب خوردیم. ما در فینال پارسال هم نمایش خوبی داشتیم. اینطوری نیست که اصلا موقعیت نداشتیم. بازیکنان یک سال بزرگ تر و باتجربه تر شدند. این فصل با ثابت تر بودیم.

می دانم که مردم می گویند شانس پیروزی ما بیشتر است چون در لیگ امتیاز بیشتری نسبت به تاتنهام گرفتیم اما بازی های اخیر دو تیم بسیار نزدیک بودند. دو تیم خوب به فینال رسیدند. احترام زیادی برای کار پوچتینو قائل هستم. روند پیشرفت تاتنهام واقعا قابل توجه است. 

فکر نمی کنم خیلی بدشانس بودم. از سال ۲۰۱۲ تا الان به جز سال ۲۰۱۷ توانستم به فینال اروپایی برسم. فکر می کنم رکوردار پیروزی در مرحله نیمه نهایی هستم. البته اگر در مورد این رکورد یک کتاب بنویسم هیچ کس آن را نمی خواند!

لیورپول یک باشگاه شگفت انگیز است. فکر می کنم هر دو طرف عاشق هم شدیم و می خواهیم رابطه مان را طی سال های آتی ادامه دهیم. من و بازیکنانم روحیه خوبی داریم و می خواهیم با ذهنیتی مثبت به سراغ این بازی برویم.

فیرمینو آماده است اما نمی خواهم بگویم از ابتدا بازی می کند یا خیر. بگذارید بعضی سوالات بدون پاسخ بماند. او در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آماده بازی است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید