تکذیب اخبار منتشرشده درباره ادعای نجفی مبنی بر خیانت همسرش از سوی پلیس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی را قویاً تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ بابک نمک‌شناس درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ادعای مطرح شدن خیانت توسط میترا استاد در نامه به دست آمده از محمد علی نجفی، اظهار کرد: در یادداشت به دست آمده از آقای محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران بحثهایی در رابطه با اختلافات خانوادگی و درخواست طلاق مطرح شده اما به هیچ وجه هیچ اشاره‌ای مبنی بر خیانت میترا استاد عنوان نشده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت تصریح کرد: آقای نجفی مدعی است از حدود یک سال پیش با مقتول دچار اختلاف شده و درخواست طلاق داده که همسر وی با این درخواست موافقت نکرده و این انگیزه قتل بوده است.

وی هرگونه ادعای منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر مطرح شدن بحث خیانت توسط مقتول در یادداشت به دست آمده از محمد علی نجفی را قویاً تکذیب کرد.

گفتنی است محمد علی نجفی؛ شهردار اسبق تهران صبح روز گذشته (۷ خرداد ۹۸) میتر استاد همسر دومش را با شلیک چند گلوله در یک برج در منطقه سعادت‌آباد به قتل رساند و متواری شد.

تلاش پلیس برای بازداشت محمد علی نجفی ادامه داشت تا اینکه وی بعدازظهر روز گذشته خودش را به پلیس معرفی و اقرار به قتل همسرش کرد.

اخبار مرتبط؛

 

جزییات جدید از قتل همسر دوم نجفی+ عکس و فیلم

واکنش رسانه های جهان به خبر قتل همسر نجفی

شهردار اسبق تهران بازداشت شد/ نجفی به قتل اعتراف کرد

علت قتل همسر نجفی مشخص شد

مادر "میترا استاد": از خون دخترم نمی گذرم / من قصاص می‌خواهم

محمدعلی نجفی به دادسرا رفت/ عکس

حرف های همسر اول نجفی درباره "میترا استاد" و شوهرش

دختر نجفی: میترا ما را تهدید به اسیدپاشی کرده بود

وکیل نجفی: قتل میترا استاد امنیتی نیست!

همه تناقض های آشکار حرف های دختر نجفی و پسر میترا

نجفی: بعد از قتل می خواستم خودکشی کنم/ میترا صدای مرا برای نهادهای امنیتی می فرستاد

دیدگاه تان را بنویسید