مراسم معارفه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ؛

ویلموتس: تصویری که اروپایی‌ها از ایران دارند، مثبت است/ مردم نقش اساسی در همراهی تیم ملی دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ایران یک کشور بافرهنگ و خوب است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مارک ویلموتس در مراسم معارفه‌اش گفت: حضور شما خبرنگاران نشان دهنده احترام متقابل بین ماست. ایران را یک کشور خوب می‌دانم. ایران را یک کشور خوب و با فرهنگ غنی دیدم و امیدوارم بتوانیم اینجا روزهای خوبی داشته باشیم.

وی افزود: تصویری که اروپایی‌ها از ایران دارند، مثبت است نه منفی. خوشبختانه آنچه من در این روزها توانستم ببینم، خوب بوده و به شهرهای مختلف سفر کردم تا آنها را از نزدیک ببینم. ایران و مجموعه‌های ورزشی آن از نظر سطح حرفه‌ای خوب هستند. امیدواریم تیم‌های المپیک، جوانان و رده‌های پایه نیز بتوانند موفق عمل کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه سه فرزند دارد، تصریح کرد: اهداف من این است که مردم و بازیکنان بتوانند حرفه‌ای تر تیم را جلو ببرند، چرا که مردم نقش اساسی در همراهی تیم ملی دارند.

ویلموتس اظهار داشت: زمانی کاپیتان تیم ملی بلژیک بودم و وقتی می‌توانی برای تیم ملی کشورت بازی کنی، افتخار بزرگی خواهد بود. در مورد اهداف‌مان صحبت کردم و امیدوارم با باشگاه‌ها همکاری خوبی داشته باشیم. ما هر هفته مسئولی خواهیم داشت تا لیگ را رصد کند. دستیاران من به عنوان سرمربی 22 سال فعالیت داشته‌اند و سعی ما این است که افرادی انتخاب شوند که به تیم ملی کمک کنند تا بتوانیم در نهایت به جام جهانی 2022 راه پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه وحید هاشمیان را به عنوان دستیارش انتخاب کرده است، عنوان کرد: هنوز مسئول آنالیز ویدیوها را انتخاب نکرده‌ایم و این انتخاب برای ما باز است. امیدوارم از کمک همکارم که از استاندارد لیژ به اینجا می‌آید، استفاده کنم. در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره‌جنوبی امیدوارم آنالیز خوبی بدست بیاوریم. حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم که کشور شما که اکنون کشور من هم هست، به جام جهانی راه پیدا کند.

دیدگاه تان را بنویسید