برگزاری نشست هماهنگی مسابقات بین المللی کشورهای عضو اکو در کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست هماهنگی مسابقات بین المللی کشورهای عضو اکو در کمیته ملی المپیک اولین نشست هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی ورزشی کشورهای عضو اکو با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک،موسسه فرهنگی اکو،منطقه آزاد کیش و وزارت ورزش و جوانان در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ این نشست با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،دکتر مظاهری رییس موسسه فرهنگی اکو،دکتر مظفری مدیر عامل منطقه آزاد کیش،دکتر کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته، دکتر اصغر رحیمی و خانم اسلامیان برگزار شد.

در ابتدای این نشست  دکتر صالحی امیری  رییس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهداف 4 گانه این رویداد مهم  عنوان داشت:بدون تردید برگزاری این مسابقات بین المللی در راستای تقویت مناسبات کشورهای عضو،توسعه روابط دیپلماتیک فرهنگی و ورزشی و تقویت دیپلماسی منطقه کمک بسزایی کرده و در توسعه و معرفی ظرفیت های جزیره کیش در سطح آسیای میانه، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سپس دکتر مظفری مدیر عامل منطقه آزاد جزیره کیش  به ظرفیت بسیار بالای این جزیره در حوزه های مختلف اشاره داشت و گفت: برای توسعه ظرفیت ورزشی کیش برای میزبانی رویدادهای مختلف برنامه داشته و در حال بررسی هستیم در این جزیره فضاهای ورزشی موجود را بازسازی و برای برگزاری رقابتهای مطلوب آماده نماییم.

 در ادامه  محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتخاب زمان مناسب برای این رویداد  بر ابعاد فرهنگی این مسابقات تاکید داشت و پیشنهاد نمود تا رقابتهای بین المللی فوق در ماه های میلادی "  اکتبر و می " نباشد.

همچنین مقرر شد تا دبیرخانه ای برای برگزاری این رقابتها زیر نظر دکتر مظاهری تشکیل  تا برنامه ریزیها و تصمیمات نهایی در این زمینه انجام و  پلان کلی این مسابقات بین المللی نیز توسط دکتر رحیمی و دکتر رغبتی ارائه شود.

مسابقات بین المللی ورزشی اکو با حضور کشورهای عضو سازمان اکو  در 5 رشته ورزشی  در جزیره کیش و با همکاری  وزارت ورزش و جوانان،وزارت امورخارجه،کمیته ملی المپیک،موسسه فرهنگی اکو در ایران و منطقه آزاد کیش در این جزیره برگزار که تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید