صالحی‌امیری: فدراسیون‌ها صادقانه کار کردند، نگاه‌مان به آنها تخریبی و انتقادی نیست

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رویکرد ما اصلاح اشکالات فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و قطعا نگاه ما تخریبی و انتقادی از فدراسیون‌ها نیست، چرا که صادقانه کار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا صالحی امیری در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اظهار داشت: پیام‌های مقام معظم رهبری و ریاست جمهور و سایر مسئولان نظام برای موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی بسیار دلگرم کننده بود.

وی افزود:‌ نتیجه مطلوبی که در اندونزی بدست آمد، نتیجه همدلی و هم‌افزایی و هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها بود. برای موفقیت ایران در بازی‌های جاکارتا از همه توان و ظرفیت ورزش کشور بهره گرفتیم و خوشبختانه نتایج خوبی برای ورزش کشور حاصل شد.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: در روند نتایج بازی‌های آسیایی و توزیع مدال‌ها، ناداوری‌ها و اعمال نفوذهای سیاسی برخی کشورها را نباید از اذهان به‌دور داشت.

صالحی‌امیری گفت: در انعکاس مطلوب و آگاهی مردم از تلاش‌ها و موفقیت‌های بچه‌های ایران رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر در محل بازی‌ها و داخل کشور و خصوصا رسانه ملی نقش بی بدیل داشتند.

وی عنوان کرد: ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون‌ها به طور مرتب در جلسات کارشناسی ستاد عالی بازی‌های آسیایی و کمیته ملی المپیک انجام خواهد شد. رویکرد ما اصلاح اشکالات فدراسیون‌ها برای حضور در المپیک 2020 توکیو است. قطعا نگاه ما تخریبی و انتقادی از فدراسیون‌ها نیست، چرا که صادقانه کار کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی مقرر شد کتاب تجربه عملکرد بازی‌های آسیایی جاکارتا بزودی تدوین و در اختیار رسانه ها و محققان قرار بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید