ادامه مبارزه با دوپینگ در وزنه برداری برای حضور در المپیک

رئیس فدراسیون وزنه برداری در نامه‌ای به روسای فدراسیون وزنه برداری کشورهای عضو تاکید کرد مبارزه با دوپینگ متوقف نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  تاماش آیان رئیس فدراسیون وزنه برداری نامه‌ای با امضای محمد جلود دبیر کل این نهاد به ۱۹۳ عضو این فدراسیون نوشت و درباره مواضع فدراسیون جهانی درباره دوپینگ احتمالی ورزشکاران نوشت: تلاش برای ورزش پاک در وزنه برداری و نیز مبارزه با دوپینگ هرگز تمام نخواهد شد. ما در حال تلاش برای تغییر فرهنگ وزنه برداری در چندین کشور هستیم.

پیش تر این خبر خوب را اطلاع دادیم که کمیته بین المللی المپیک پیش شرط حضور وزنه برداری را در المپیک ۲۰۲۴ برداشته است و حالا نیز ما این خبر را تاکید می‌کنیم که آخرین پیش شرط کمیته بین المللی المپیک را نیز برآورده کردیم. در این بین تلاش ما برای ورزش پاک در وزنه برداری تمام نمی‌شود و تلاش می‌کنیم مبارزه‌ای پایدار علیه دوپینگ داشته باشیم. در دو سال گذشته نیز تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم از اساس این رشته در بازی‌های المپیک مراقبت کنیم. در صورتی که به آزمایش‌های دوپینگ مثبتی از سوی ورزشکاران برخورد کردیم باز هم این بار با جدیت و شدت بیشتری برخورد می‌کنیم.

به همین خاطر ما روی همکاری و مشارکت شما اعضای فدراسیون حساب می‌کنیم و امیدواریم که با دقت ورزشکاران خود را زیر نظر داشته باشید تا با دقت زیاد قوانین ضددوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری را رعایت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید