مسعود شجاعی از تراکتورسازی جدا شد + عکس

کاپیتان تیم تراکتورسازی از این تیم خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مسعود شجاعی هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان تیم ملی ایران از تیم تراکتورسازی خداحافظی کرد.

وی سابقه بازی برای تیم‌های سایپا و تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد. او همچنین برای تیم‌های اروپایی اوساسونا ، لاس‌پالماس، پانیونیوس به میدان رفت و همچنین با آاِک یونان سابقه قهرمانی لیگ این کشور را دارد.

مسعود شجاعی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از مدیریت، هواداران و بازیکنان تراکتورسازی خداحافظی کرد. کاپیتان تیم ملی کشورمان در این ارتباط نوشت:

یک فصل فوتبالی دیگر هم تمام شد و همینطور یک فصل از زندگیمان ورق خورد. با فراز و نشیب‌ها و روزهای تلخ و شیرین بسیار.

به نظرم گرانبهاترین چیزی که انسان میتواند در زندگی کسب کند اندوختن تجربست و من هم سعی کردم از تجربه سالیانی که از حضورم در فوتبال میگذرد برای کمک به موفقیت تیمم و همبازیانم استفاده کنم ولی مسلماً نتیجه کار آنگونه که هدف همگی ما بود و به دلخواه ما نشد. بهرحال این ورق از دفتر زندگیم هم تجربه گرانبهایی شد برای کوششِ همراه با هوش و درایت بیشتر برای رسیدن به موفقیت.

میخواستم همینجا تشکر و قدردانی کنم از مجموعه باشگاه بزرگ تراکتور اعم از آقای زنوزی مالک باشگاه که بی نهایت به بنده لطف داشتند و حکم یک برادر دلسوز را داشتند، مدیران عامل محترم آقایان (درودگر، اسدی، بهتاج)، مربیانی که در طی فصل افتخار حضور در کنارشان و شاگردیشان را داشتم، (آقایان:توشاک، پیروانی، تقوی، محمودی، لیکنز.مهاجری، یوسفی

اسفندیاری، پاتریک)، از همبازیان دوست داشتنی ام که نهایت لطف و محبت را به بنده داشتند، هواداران و مردم پر مهر و محبت تبریز و همچنین تشکر ویژه از کادر پشتیبانی و پزشکی، ترابری و تدارکات تیم که همیشه با جون و دل برای راحتی و آرامش ما در تلاش بودند و شاید کمتر از همه تلاششان به چشم آمد (آقایان:آذرنیا، نصیری، شهریاری، دکتر صادقی، دکتر خداقلی زاده، حافظی، برادر، رستم پور، صحاف امین، آقازاده، حشمت، حسنی صالح، رهبری دوست، فرزین مهر، منطقی، توپچی پور، عباسیان) همچنین کارکنان محترم شرکت هواپیمایی آتا و پرسنل محترم هتل پارس تبریز.

سپاسگزار همگی شما عزیزان هستم و خواهم بود و عذرخواهی مرا بپذیرید اگر می توانستم بهتر از این باشم و نبودم.

خدا نگهدارتان

برادر شما مسعود شجاعی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید