رونمایی از جدیدترن مدل آئودی + عکس

آئودی A۴ مدل ۲۰۲۰ به صورت رسمی معرفی شد. این خودروی آلمانی به موتور هیبریدی مجهز شده که قدرت بیشتری در مقایسه با گذشته تولید می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ آئودی A4 مدل 2020 با تغییراتی در مقایسه با گذشته در معرض دید عموم قرار گرفت. این تغییرات در تمام نمونه های این خودرو اعمال شده و محدود به یک مدل خاص نیست.

چهره این خودرو در مقایسه با نمونه کنونی بهبود یافته که شاید محسوس ترین آن ها، طراحی جدید چراغ ها باشد. جلوپنجره این خودرو نیز در مقایسه با گذشته تغییرات اندکی را تجربه کرده است. نحوه طراحی خروجی اگزوزها نیز تغییرات اندکی داشته است.

آئودی A4 مدل 2020 در تریم های پایه، پیشرفته و S لاین روانه بازار می شوند. کابین این خودرو در مقایسه با نمونه کنونی تغییراتی را تجربه نکرده و همچنان شاهد استفاده از یک نمایشگر لمسی 10.1 اینچی در آن هستیم.

بزرگترین تغییر در این خودروها را باید در پیشرانه آن ها جستجو کرد. آئودی در کشورهای اروپایی برای این محصولات خود، 6 موتور توربوشارژ در نظر گرفته که قدرت تولیدی آن ها در محدوده 148 تا 342 اسب بخار قرار می گیرد. در این میان، 3 موتور با سیستم هیبریدی ملایم 12 ولتی روانه بازار می شود.

آئودی S4 در بالاترین نمونه خود به یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری توربوشارژ مجهز شده که شتابی برابر با 4.8 ثانیه را برای آن به ارمغان آورده است. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

خریداران در کشورهای اروپایی می توانند از ماه جاری خودروی آئودی A4 مدل 2020 را سفارش دهند، البته ثبت سفارش برای مدل های Allroad از تابستان آغاز می شود. تمام خریداران، محصولات خود را از پاییز سال جاری میلادی دریافت می کنند.

در حال حاضر قیمت این خودرو برای کشور ایالات متحده آمریکا اعلام نشده است؛ با این حال خریداران در آلمان برای تصاحب آئودی A4 جدید باید حداقل 35,900 یورو در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید