مدیر عامل پارس جنوبی: پرسپولیس برای مساوی آمده بود

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت: پرسپولیس برای کسب یک امتیاز به زمین آمده بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم درباره شکست یک بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان ما خیلی خوب فوتبال بازی کردند، اما روی یک اتفاق گل خوردیم. این برد و قهرمانی مبارک پرسپولیسی‌ها باشد.

وی افزود: حضور این تماشاگران و این جو در ورزشگاه و این شور و شوق برای فوتبال خوب بود. سعی کردیم میزبانی خوبی انجام دهیم و فوتبال خوبی بازی کردیم. پرسپولیس امتیازات را از قبل جمع کرده بود و امروز هم سه امتیاز را گرفت.

مدیرعامل پارس جنوبی جم ادامه داد: متاسفم برای آن کسانی که باب کردند که قرار است کاری انجام دهیم. ما امروز فوتبال خودمان را بازی کردیم. بازی دست ما بود و پرسپولیس برای مساوی آماده بود، اما روی یک اتفاق گل خوردیم و باختیم.

رضاییان عنوان کرد: در اول نیم فصل اول امتیازات زیادی گرفتیم، ولی اعتصاب‌ها در نیم فصل دوم به تیم ضربه زد. در نیم فصل اول ششم شدیم و در نیم فصل دوم در رده دوازدهم قرار گرفتیم.

وی درباره همکاری یا عدم همکاری با مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی گفت: باید ببینیم برنامه چیست و چه تصمیمی گرفته می‌شود.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا این تیم با بودجه کنونی می‌تواند بزهم در لیگ برتر باقی بماند؟ گفت: اصلاً. فوتبال کشور دچار مشکلات مالی شده و این شرایط برای همه تیم‌ها نگران کننده است. شما استقلال را دیدید تا 12 ظهر کسی به اردو نرفته بود. شرایط خوب نیست و تا وقتی فوتبال حقش را نگیرد، همین است.

رضاییان خاطرنشان کرد: باشگاه ما مشکل مالی دارد، چون دولتی است و طبق مصوبه مجلس دیگر نمی‌تواند پول بگیرد. امیدوارم شرایط در ادامه اینگونه نباشد و حمایت‌های خوبی شود. همچنین امیدوارم در فضای همدلی کمک شود و این شادی را از مردم نگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید