اسپالتی از سردار آزمون تمجید کرد

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر ایتالیا توانمندی‌های سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ را ستود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از اسپورت باکس روسیه، لوچانو اسپالتی در حال حاضر با اینتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند و به احتمال زیاد در پایان فصل جای خود را به آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی و پیشین چلسی خواهد داد. اسپالتی که سابقه هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را دارد با تبریک قهرمانی این تیم در فصل 2019 - 2018 لیگ برتر روسیه گفت: به خوبی زنیت را می‌شناسم و عاشق این تیم هستم. همواره بازی زنیت را دنبال می‌کنم زیرا از افراد بزرگی همانند سرگئی سماک، لونف و جیوبا بهره‌مند است.

سرمربی تیم اینتر ایتالیا ادامه داد: سرمربی زنیت در نقل‌وانتقال‌های زمستانی بازیکنانی بسیار عالی (سردار آزمون، ویلمار باریوس و یاروسلاو راکیتسکی) را خرید. او کارش را به خوبی انجام داد. میلر (یکی از مدیران گاز شرکت گاز پروم و اسپانسر زنیت) حرف‌های سرگئی سماک را گوش کرد و به او توانمندی لازم برای خرید سردار آزمون، ویلمار باریوس و یاروسلاو راکیتسکی را داد.

لوچانو اسپالتی افزود: راکیتسکی تجربه و کیفیت را به تیم زنیت اضافه کرد. باریوس به خوبی مدافعان را جا می‌گذارد و مرا یاد دنیس در زمان حضورم در تیم زنیت می‌اندازد، البته باید به پرش‌ها و حرکت‌های سریع سردار آزمون در خط حمله و توانمندی‌هایش هم توجه کنیم.

لوچانو اسپالتی در سال‌های 2009 تا 2014 میلادی سرمربی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید