مربی سپیدرود: بازیکنان برای دیدار با استقلال انگیزه دارند

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: با امید زنده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن نصر پس از شکست 3 بر یک سپیدرود مقابل نساجی اظهار داشت:  متاسفیم که نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم و دو تیم در نیمه اول سردرگم بودند. ما سه موقعیت داشتیم که از روی خط دروازه درآوردند.

وی ادامه داد: جریان مسابقه طوری بود که هر تیمی گل اول را می‌زد، می‌توانست گل‌های بیشتری بزند که این اتفاق متاسفانه برای ما نیفتاد و نساجی استفاده کرد.

مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: ما تیمی را تحویل گرفتیم که روحیه جنگندگی نداشت و از لحاظ روحی ضعیف شده بود و مجبور بودیم بیشتر روی مسائل روحی کار کنیم تا فنی و تیم را ارتقاء دهیم.

نصر در مورد دیدار با استقلال و اینکه تیم در لیگ برتر می‌ماند، گفت: ما با امید زنده هستیم و امیدواریم که بمانیم و این 5 روز را با امید سپری خواهیم کرد. بازی با استقلال هم با توجه به اینکه پخش مستقیم است و کل ایران مسابقه را می‌بینند، بازیکنان انگیزه فردی دارند و با این پیش فرض جلو می‌رویم. بازیکنان می‌خواهند خود را نشان دهند و فصل بعد را هم در لیگ برتر بازی کنند.

وی در مورد اینکه چرا مسئولان استان در بازی آخر به ورزشگاه آمدند و مواقع دیگر حمایتی نکردند، گفت: اینها مسائل مدیریتی است و من نمی‌توانم پاسخ دهم.

انتهای پیام/ک

 

دیدگاه تان را بنویسید