گزارش جی پلاس از انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال؛

معادله دو مجهولی روی نیمکت استقلال/ امیر یا فرهاد؟

انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال با توجه به گرانی ارز تبدیل به یک معادله چند مجهولی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس جی پلاس؛ با رفتن وینفرد شفر از نیمکت استقلال، مدیران این تیم وعده جذب سرمربی خارجی را دادند اما جذب سرمربی خارجی با توجه به گرانی ارز مبهم و پیچیده شده است.

امیرحسین فتحی و علی خطیر، مدیرعامل و معاون ورزشی استقلال انتخاب خود برای فصل بعد کرده اند و گزینه ها آن ها کسی جزء امیر قلعه نویی نیست.

امیر قلعه نویی در اواسط فصل تا آستانه توافق با مدیران استقلال هم رفت که صدای شفر درآمد و نقشه مدیران استقلال به ثمر ننشست اما قلعه نویی بعد از چند فصل مجددا به درهای باشگاه نزدیک شده است.

شاید انتخاب قلعه نویی از جهات مختلف به سود مدیران استقلال باشد؛ نخست اینکه قلعه نویی نشان داده همچنان جزء مربیان نتیجه بگیر فوتبال داخلی ایران است و با تیم های مختلفی چون تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیا حضور داشته و دیگر اینکه دستمزد قلعه نویی در بدترین حالت بیش از دو میلیارد تومان نمی شود اما عقد قرارداد با سرمربیان خارجی که در حدود یک میلیون دلار برای استقلال آب می خورد با توجه به رشد قیمت ارز، ارقام سنگین چند ده میلیارد تومانی را روی دست آبی ها می گذارد.

ظاهرا اصلی ترین مشکل مدیران استقلال بر سر راه عملی کردن تصمیم آنها، نارضایتی برخی هواداران این تیم از قلعه نویی و صد البته حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی فعلی این تیم است که قول ادامه همکاری و نشستن او روی نیمکت آبی ها را به او داده اند.

طبق برنامه ای که در رسانه ها هم اعلام شده، مجیدی فصل آینده دستیار سرمربی خارجی این تیم است ولی آمدن قلعه نویی همه چیز را خراب می کند.

همه از رابطه شکرآب مجیدی و قلعه نویی خبر دارند و می دانند این دو اخیرا هم با نیش و کنایه علیه همدیگر حرف زده و عمل هم کرده اند؛ پس نشستن امیر و فرهاد کنار همدیگر منتفی است.

حتی نمی توان احتمال سرمربیگری مجیدی را با توجه به عملکردش در دو بازی اخیرا و اظهاراتی که داشته نادیده گرفت اما موضوع مهم این است که این دو  در یک اقلیم نمی گنجند و مدیران استقلال باید میان امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی، یک نفر را انتخاب کنند.

دیدگاه تان را بنویسید