یادداشت جی پلاس/ موضع‌گیری علیه قلعه‌نویی در بدترین زمان ممکن

برای فرهاد مجیدی: تمرکز را از استقلال نگیر!

آیا حالا که استقلال به مسیر اصلی برگشته و نتایج درخشانی کسب می‌کند، نیاز بود که مجیدی اینچنین مخالفان را به درست یا غلط، متهم کند؟

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، امیر اسدی - درست یک روز بعد از پیروزی استقلال مقابل سپاهان (امروز)، فرهاد مجیدی در اینستاگرام استوری عجیبی منتشر کرد. او در این استوری نامی از کسی نبرد اما مشخص بود که مخاطب حرف‌هایش امیر قلعه‌نویی است. بخصوص که استقلال این بازی را برده و در جدول باتر از سپاهان قرار گرفته است. مجیدی در این استوری به فرد مورد نظر – امیر قلعه‌نویی- اتهام زده که چرا نمی‌گذارد استقلال طعم قهرمانی را بچشد.

اما چند سوال از فرهاد مجیدی که وظیفه‌ی اصلی‌اش مدیریت حواشی استقلال است؛ درست همان مسئولیتی که کریم باقری در پرسپولیس به بهترین شکل ممکن ایفا می‌کند. پرسش اول از مجیدی این است که اگر استقلال مقابل سپاهان به تساوی می‌رسید و یا شکست می‌خورد، باز هم چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کرد؟ آیا کسب این پیروزی بهانه‌ای شد که این استوری را در اینستاگرام منتشر کند؟

01397429

نکته‌ی دیگر اما مقطعی است که فرهاد مجیدی برای انتشار این پست استفاده کرده. استقلال در تعطیلات نوروز شکست تلخی را مقابل رقیب دیرینه‌ی خود متحمل شد. همین شکست و البته تساوی مقابل سایپا باعث شد تا بخت قهرمانی استقلال پایین بیاید. باشگاه به شفر اولتیماتوم داد و این مربی هم توانست 2 پیروزی ارزشمند برابر الهلال و سپاهان- هر دو خارج از خانه – را کسب کند. آیا حالا که استقلال به مسیر اصلی برگشته و نتایج درخشانی کسب می‌کند، نیاز بود که مجیدی اینچنین مخالفان را متهم کند؟

استقلال در این هفته‌ها نیاز به آرامش دارد. تیمی که می‌تواند حتی مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی باشد، چرا وارد حاشیه می‌شود؟ آن هم با دستان مربیان خودی که باید بازیکنان را آرام کنند نه اینکه خودشان دست به چنین اقدام‌هایی بزنند. هواداران استقلال برای مجیدی فقط یک پیغام مهم دارند. اینکه او تمرکز را از استقلال نگیرد و اجازه بدهد تیم در مسیر فعلی به حرکت خود ادامه بدهد.  

دیدگاه تان را بنویسید