بازیکنان و هواداران پرسپولیس نگران آینده برانکو هستند

بازیکنان پرسپولیس نگار عدم حضور برانکو در فصل آینده روی نیمکت سرخپوشان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو اخیرا پیش‌بینی کرده که در دو سه سال آینده فوتبال ایران آماتور خواهد شد. او از بدقولی‌های مالی باشگاه شاکی است و شاید اگر درآمدش در کرواسی وجود نداشت، به‌خاطر پول با پرسپولیس به مشکل می‌خورد و زودتر از این ایران را ترک می‌کرد.

حالا شنیده می‌شود حتی درصورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر، باز هم برانکو در فصل آینده این تیم را ترک کند. در آستانه سومین قهرمانی پیاپی داخلی، این چیزی نیست که هواداران را نگران نکند. او در تمرینات اخیر جوری با بازیکنان حرف زده که خود بازیکنان پرسپولیس هم بابت احتمال رفتن برانکو نگران شده‌اند.

برانکو وقتی بازیکنان را برای گوش‌دادن به حرف‌هایش جمع کرده‌ بود، به آنها گفت: «تنها 2بازی در راه قهرمانی باقی مانده است و هیچ دلیلی برای خستگی وجود ندارد. می‌دانم که چه فصل سختی را پشت‌سر گذاشته‌ایم اما نباید هواداران را ناامید کنیم. کسی از سال دیگر خبر ندارد اما باید تا زمانی که کار می‌کنیم، با تمام وجود این کار را انجام دهیم.» 

اظهارات برانکو باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس نگران وضعیت برانکو باشند و این موضوع را حتی به مدیران باشگاه هم اعلام کرده‌اند اما چیزی که مهم است، این است که باشگاه هنوز نتوانسته پول برانکو را پرداخت کند و این موضوع شدیدا باعث ناراحتی برانکو شده و شاید همین موضوع باعث شود سرمربی سرخپوشان در پایان فصل از جمع این تیم جدا شود. هرچند که مدیران باشگاه هنوز اعتقاد دارند که به‌زودی بدهی برانکو یا حداقل بخشی از بدهی او را پرداخت خواهند کرد. فعلا تنها چیزی که از مذاکره با مدیران باشگاه گیر برانکو آمده، یک انگشتر یادگاری است که جعفر کاشانی به‌جای طلب سرمربی کروات به او داده است. پیش‌بینی ایوانکوویچ این است که فصل آینده اوضاع اقتصادی ایران و شرایط باشگاه وخیم‌تر خواهد شد و شاید دیگر نتواند توقعات هواداران را برآورده و باقیمانده پول قراردادش را وصول کند.

بعد از اینکه برانکو با ارسال نامه به مسئولان باشگاه درخصوص عدم‌پرداخت مطالبات خود اعتراض شدیدی را انجام داد و خواستار روشن شدن تکلیف معوقاتش تا بعد از دربی شد، هیأت‌مدیره پس از برگزاری جلسه با سرمربی خود قول پرداخت پول به او را داد.

بعد از این جلسه اعضای هیأت‌مدیره باشگاه ازجمله مهدی محمدنبی،  علی رغبتی،  ایرج عرب و سیدمهرداد هاشمی با ریاست جعفر کاشانی در جلسه با اسپانسر در نهایت توافقی برای پرداخت 3میلیارد تومان به باشگاه انجام دادند.سرمربی پرسپولیس در یک‌سال اخیر درصد کمی از قرارداد خود را دریافت کرده و به همین دلیل دلخوری زیادی از مسئولان باشگاه دارد.

از طرفی بازیکنان تیم 60درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. طبق توافق این پول تا قبل از بازی با ماشین‌سازی‌ و بعد از جدال حساس با پاختاکور پرداخت می‌شود تا دغدغه اصلی هواداران سرخ برطرف شود. البته مشکل تهیه ارز نیمایی به قوت خود باقی است و طلب برانکو باید با ارز آزاد پرداخت شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید