در گفت و گوی اختصاصی با جی پلاس؛

اعلام اسامی تمدیدی های پرسپولیس/ گرشاسبی: برانکو هم جایی نمی رود/ مسلمان می داند چندبار با او مذاکره کردیم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید برای سال آینده به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مونا کلهران مقدم/ حمید رضا گرشاسبی و کارهایی سخت در این روزها. لیگ برتر با همه خوبی ها و بدی هایی که داشت برای پرسپولیسی ها به بهترین شکل ممکن به پایان رسید. آنها چند هفته قبل از به اتمام رسیدن لیگ کار را تمام کردند و جام قهرمانی را بالای سرشان بردند اما آنچه این روزها برای سرخ ها و البته برای سرپرست آنها کار را سخت می کند جذب بازیکن است، آن هم در شرایطی که پرسپولیسی ها از پنجره نقل و انتقالات فیفا محروم هستند و نمی توانند بازیکنی را جذب کنند.

بدون شک این بدترین اتفاق ممکن برای آنهاست و بار زیادی را روی دوش گرشاسبی می گذارد. برآیند این اتفاق هرچه که باشد در آینده کارنامه مدیریتی این مدیر ثبت خواهد شد. برای دقایقی با گرشاسبی گپ زدیم تا او از آخرین شرایط پرسپولیس و اتفاقاتی که قرار است برای این تیم رقم بخورد حرف بزند.

●● ابتدا از اینجا شروع می کنیم که خیلی ها امیدوار هستند محرومیت بخشیده می شود. خبرهای زیادی هم در این مدت به گوش رسیده که نوید این اتفاق را می دهند!

کاری را که باید ما انجام داده ایم. وکلای که گرفته بودیم پرونده را در مسیر خوبی پیش بردند. خودمان که امید زیادی داریم تا این اتفاق بیفتد. چند روز قبل که به سوئیس رفتیم، یک وکیل جدید به خدمت گرفتیم و دارند کارهای مربوطه را انجام می دهند. با قاطعیت نمی توانیم از چیزی حرف بزنیم اما این قول را به هواداران می دهیم که اگر خبر خوبی از آنجا رسید بدون اتلاف وقت همه هواداران را در جریان بگذاریم.

●● مشکل دیگری که برای تیم شما وجود دارد این است که خیلی از بازیکنان قرارداد ندارند و هنوز هم قراردادهای خودشان را تمدید نکرده اند! این می تواند به پاشنه آشیل تیم تبدیل شود و فصل آینده را بحرانی کند. نظر خودتان در این مورد چیست؟

چیزی که من می دانم و با شناختی که از بچه ها دارم باید بگویم که بازیکنانی که قرارداد ندارند به زودی قرارداد خودشان را تمدید خواهند کرد. حداقل خوشبینی بنده این طور است. در کل آدم خوشبینی هستم و دوست دارم این طور فکر کنم و امیدوار باشم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد. صادق محرمی، محمد انصاری، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان همگی در تیم می مانند. ما برنامه های خودمان را داریم و با آرامش، طبق خواسته بازیکنان پیش می رویم.

●● از بین بازیکنانی که نام بردید امیری و صادق محرمی ...

با این دو بازیکن جلساتی داشته ایم و حرف هایی که زده ایم امیدوار کننده بوده است. من بازیکنانی را که نام بردم می شناسم و خیلی به تمدید قرارداد آنها خوشبین هستم.

●● و اگر این اتفاق نیفتد؟

دوست ندارم روی این موضوع فکر کنم و می خواهم نگاهم همان نگاه خوش بینانه باشد.

●● محسن مسلمان چطور؟حاشیه هایی هم پس از جشن قهرمانی ایجاد شده بود. ظاهرا او هم از دست شما ناراحت شده است.

مسلمان یکی از بازیکنان خوب ایران و پرسپولیس است. چند بار با او مذاکره کرده ایم با این حال نمی دانم چرا گفته که هیچ مذاکره ای نداشته ایم. من هم چیزی نگفتم فقط گفته بودم که او کم لطفی کرده است. ما با او مذاکره کردیم، نه یک بار که چند بار و خودش هم این را می داند.

 ●● برانکو چطور؟ در پرسپولیس می ماند یا نه؟

برانکو که با ما قرارداد دارد آن هم برای دو فصل دیگر. خودش هم بارها از ماندن حرف زده است و بعید می دانم که جایی برود. برنامه هایی هم گرفته ایم و می خواهیم در قهرمانی هت تریک کنیم. ضمن اینکه نیم نگاهی هم به موفقیت در آسیا داریم. هواداران این حرف ها و حاشیه ها را باور نکنند. از قول من بنویسید که امکان ندارد برانکو از پرسپولیس جدا شود.

دیدگاه تان را بنویسید