گزارش جی پلاس/ مربی سابق تیم ملی چطور به سرمربیگری هلسینگور رسید؟

پشت پرده سرمربیگری نمازی در دانمارک: مالکان آمریکایی

گویا امید نمازی به دلیل حضور مالکان امریکایی در هلسینگور به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امید نمازی را از وقتی می شناسیم که محمد خاکپور به عنوان سرمربی استیل آذین انتخاب شد و او را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرد. نمازی بعد از قطع همکاری خاکپور، به نیمکت تیم ملی رسید و دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی بزرگسالان شد. او در مقاطع مختلف عضوی از کادر فنی کی روش بود و البته مدتی هم مربیگری در رده های پایه تیم ملی آمریکا را تجربه کرد.

ابتدای فصل و بعد از قطع همکاری با امیر قلعه نویی با ذوب آهن، مدیران این باشگاه رأی به حضور امید نمازی دادند. به این ترتیب مربی سابق تیم ملی، این بار در قامت سرمربی روی نیمکت ذوب آهن نشست و البته نتایج ضعیفی کسب کرد. اخراج او از ذوب آهن باعث شد تا نمازی دوباره به آمریکا برگردد و هدایت تیم بانوان این کشور را بر عهده بگیرد.

0

حدود دو، سه روز قبل خبر سرمربیگری امید نمازی در باشگاه هلسینگور دانمارک منتشر شد. خبری عجیب که اغلب رسانه های ایرانی به تحلیل آن پرداختند. نمازی مدتی قبل به عنوان مدیر فنی باشگاه هلسینگور در دسته 2 دانمارک انتخاب شد و چند روز قبل هم جای فیهر روی نیمکت این تیم را گرفت. باشگاه هلسینگور که در منطقه خطر دسته 2 دانمارک قرار دارد، مالکانی دانمارکی- آمریکایی دارد. پیشتر و برای حضور فیهر، مالکان دانمارکی حق انتخاب داشتند و حالا مالکانی آمریکایی ترجیح داده اند امید نمازی را به عنوان سرمربی برگزینند.

0 (1)

امید نمازی بر همین اساس به عنوان سرمربی هلسینگور انتخاب شده و در نخستین بازی باید تیمش را مقابل سیلگبورگ هدایت کند. تیمی که برای صعود به لیگ یک تلاش می کند.  

دیدگاه تان را بنویسید