فریرا: بازی سختی مقابل پرسپولیس در آزادی داریم

سرمربی تیم فوتبال السد بازی سختی را برای تیمش در آزادی برابر پرسپولیس پیش‌بینی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال السدتوانست در دیدار حساس برابر پاختاکور با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. السد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد هفت امتیازی شد تا با قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی بیشترین شانس را برای صعود به دور بعد داشته باشد.

فریرا، سرمربی با تجربه السد درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد، گفت: دیدار بعدی ما در خانه و برابر الاهلی خواهد بود. با پیروزی در این دیدار شانس ما برای صعود به دور بعد بسیار زیاد خواهد بود. بعد از آن به ایران می‌رویم تا برابر پرسپولیس بازی کنیم. همه ما می‌دانیم که تیم‌های ایرانی با هواداران خود در خانه چه قدرتی دارند.

او در ادامه به شرایط صعود از این گروه اشاره کرد و گفت‌: شرایط برای صعود از این گروه سخت است و باید به تلاش خود ادامه داد. رقابت برای صعود بسیار سخت است. دیدید که در دیدار برابر پرسپولیس هم در دقایق پایانی به گل رسیدیم. اگر می‌خواهیم که موفق شویم باید تا آخرین لحظه جنگید.

در این گروه السد هفت امتیازی است و الاهلی هم با شش امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد. پاختاکور و پرسپولیس هم به ترتیب با پنج و چهار امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید