رفت و برگشت بهتر از پرسپولیس بودیم

سرمربی السد: بیرانوند در سطح جهانی است

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: ما در دیدار رفت با یک پنالتی احمقانه به پرسپولیس باختیم و از آسیا حذف شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اوسوالدو فریرا بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس و حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد ولی به دلیل تاخیر در ورود مترجم، نشست با چند دقیقه‌ای تاخیر آغاز شد.

* رفت و برگشت بهتر از پرسپولیس بودیم

سرمربی السد گفت: همانطور که دو بازی را دیدید بهتر از پرسپولیس بودیم در بازی رفت با پنالتی احمقانه باختیم و در تهران آنطور که می خواستیم پرسپولیس بازی کرد. بهترین بازیکن میدان دروازه بان پرسپولیس بود و برای این تیم در فینال ارزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

* 90 دقیقه برای بردن پرسپولیس حمله کردیم

وی ادامه داد: امروز هم بهتر از پرسپولیس بودیم ولی ما نیاز به برد داشتیم و ۹۰ دقیقه برای برد جنگیدیم. هر تیمی نیاز به برد داشت مثل السد بازی می کرد.

*پرسپولیس و استقلال در آسیا سابقه دارند

سرمربی السد تصریح کرد: من در اینجا نیستم که در مورد مسایل داخلی نظر بدهم؛ استقلال و پرسپولیس در آسیا سابقه دارند. ما در این اتمسفر مساوی کردیم و بدشانسی ما باخت در داخل خانه بود. بازی سختی بود و جنگیدیم.

*باید 2 گل می‌زدیم

وی افزود: باید دو گل می زدیم که نزدیم متاسفم برای این باخت.

* ایران و قطر متفاوت هستند، بازیکنان دوست دارند اینجا بازی کنند

فریرا در مورد اینکه تفاوتی که بین دو تیم پرسپولیس و السد رقم خورد به خاطر حضور تماشاگران بود یا نه گفت: دو کشور متفاوت هستیم اینجا و قطر فرهنگ های متفاوت دارند. بازیکنان دوست دارند در چنین ورزشگاهی بازی کنند. چنین اتمسفری خیلی خوب است. قطر کشور کوچکی است و بازیکنان کمی دارد.

*پرسپولیس شانس خوبی در فینال دارد

وی افزود: متاسفم که به فینال نرسیدم اما مطمئنم پرسپولیس شانس خوبی در فینال دارد و متاسفم که ما فینالیست نشدیم.

* بیرانوند در سطح جهانی است

سرمربی السد در مورد اینکه پرسپولیس بهتر و بهتر بازی کرد گفت: ۱۰ بازیکن نمی توانستیم درون دروازه بگذاریم. گلر پرسپولیس در سطح جهانی است. حقیقت این است که در هر دو بازی گلر پرسپولیس تاثیرگذار بود مهاجمان ما کار خودشان را کردند.

دروازه بان پرسپولیس کار خودش را خوب انجام داد و مهاجمان ما باید بهتر کار می کردند.

*واقعا از خوشحالی هواداران پرسپولیس خوشحالم

وی تاکید کرد: خیلی خوشحالم که تماشاگران اینقدر لذت بردند.واقعا زیباست که تماشاگران چنین روحیه ای به بازیکنان بدهند و بازیکنان هم چنین روحیه ای از هواداران بگیرند. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید