گفت و گوی جی پلاس با مدافع تیم استقلال؛

محمد دانشگر: مقابل دو ستاره الهلال حق اشتباه نداریم/ منتظر لغزش پرسپولیس هستیم

مدافع استقلال معتقد است نباید مقابل دو بازیکن برجسته الهلال عربستان دچار اشتباه شوند؛ همانطور که در بازی رفت گومیش روی اشتباه یکی از مدافعان استقلال به گل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در نیم فصل دوم تیم بسیار خوب و آماده ای نشان داده است و به اعتقاد کارشناسان اگر شکست های این تیم برابر تیم هایی مانند تراکتورسازی و پرسپولیس نبود، شاگردان شفر اکنون صدرنشین بودند؛ شکست هایی که در بازی های پایاپای رقم خورد و آبی ها بدشانس بودند.

با این وجود استقلال مجددا در مسیر پیروزی قرار گرفته و در یک ماه آینده همه چیز می تواند بر وفق مراد آنها تمام شود. این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر باید همچنان روی نوار پیروزی باشد و البته به یک یا دو لغزش از  پرسپولیس هم نیاز دارد. در آسیا هم باید بازی های دشواری را مقابل تیم های عربی ببرند؛ پروسه ای فوق العاده سخت است اما بعید نیست.

‌‌‌‌‌‌‌محمد دانشگر، مدافع جوان استقلال که در ابتدای فصل به این تیم ملحق شد، توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کند. او در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ به سوالات مختلفی از جمله موفقیت و قهرمانی تیمش پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

**محمد به نظر می رسد که استقلال مسیر پیروزی را پیدا کرده و در هفته های اخیر، عمدتا در لحظات پایانی به پیروزی رسیده است

ما دیگر فرصت و زمانی برای از دست دادن امتیازات نداریم. باید در تمام بازی های لیگ برتر به پیروزی برسیم.  در نیم فصل اول مشکلاتی داشتیم ولی از اوایل نیم فصل دوم به هماهنگی و آمادگی رسیدیم و خوب نتیجه می گرفتیم ولی باخت های نزدیک به پرسپولیس و تراکتورسازی و مساوی مقابل سایپا ما را مقداری عقب انداخت. با این حال امیدمان را از دست ندادیم و باز هم به صدر جدول نزدیک شدیم.

** الان استقلال هم یکی از گزینه های اصلی قهرمانی لیگ امسال است. خودت فکر می کنی چقدر احتمال قهرمانی دارید؟

مطمئنا هر چهار تیم بالای جدول شانس دارد. با این حال همه چیز به نتایجی بستگی دارد که در هفته های آتی ثبت می شود. همه تیم امیدوار هستیم که با پیروزی در چهار بازی بعدی لیگ برتر و لغزش پرسپولیس و سایر رقبا به قهرمانی برسیم. احتمال قهرمانی ما در این فصل کم نیست و در هفته آینده اتفاقاتی مهمی می تواند رخ دهد.

** سه شنبه با الهلال بازی می کنید. در آسیا هم شرایط خوب نیست ولی بد هم نیست. باید بتوانید از سه بازی بعدی حداقل 6 امتیاز به دست بیاورید تا امیدوار بمانید.

شرایط را می دانیم؛ که چقدر سخت است. نیاز به دو برد و بیشتر داریم تا صعود کنیم. به خاطر همین سعی کردیم در آمادگی کامل قرار بگیریم. باید هر طور شده از بازی برگشت با الهلال با امتیاز از زمین خارج شویم، هرچند مانند بازی رفت به سه امتیاز هم فکر می کنیم. الهلال تیم قدرتمندی است و به واسطه بازیکنان آماده اش می تواند از کوچکترین اشتباهی بهره ببرد.

** تقابل با گومیس و جووینکو را چطور می بینی؟

کار دشواری است! الهلال بازیکنان خوب دیگری هم دارد ولی این دو بازیکن ستاره و برجسته تر هستند. در بازی رفت هم حرکات انفرادی آن ها را دیدیم. تمام خطوط با هم هماهنگ تر شده اند تا اجازه گلزنی به این تیم ندهیم. نباید هیچ اشتباهی داشته باشیم. در بازی رفت هم یک اشتباه کردیم و آنها روی همان اشتباه به گل رسیدند.

** به عنوان یکی از نفرات اصلی تیم استقلال، فکر می کنی حواشی چقدر در روند کار شما تداخل ایجاد کرد؟ مثل بی انضباطی برخی بازیکنان و محرومیت آن ها از سوی باشگاه که در حال حاضر فرشید باقری برای همین موضوع محروم است.

معتقدم این بی انضباطی ها مربوط به منافع شخصی نبوده ولی باید خودمان را کنترل می کردیم. مسئولان باشگاه و کادرفنی به دقت این مسائل را رصد می کنند. شفر هم اخیرا تاکید کرد که به فرشید نیاز دارد. او بازیکن مهمی برای مجموعه است و اگر محروم نبود، در ترکیب اصلی به میدان می رفت. خوشبختانه این مسائل به درستی مدیریت می شود ولی خواهش خود من هم این است که زودتر این موضوع حل شود و ما فرشید باقری را داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید