نخستین واکنش استیلی به احتمال برکناری کرانچار از تیم امید

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: هدف فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک ساختن تیمی قدرتمند است که بتواند تاریخ‌ساز باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی درباره نشست روز گذشته با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی در حضور آقایان صالحی امیری و تاج داشتیم که پیرامون تیم امید و برنامه‌های آماده‌سازی تیم صحبت شد. همه این جمع تنها یک هدف دارند و آن ساختن تیمی قدرتمند و تاریخ‌ساز است که بتواند این طلسم را بشکند. در جلسه بر ضرورت حمایت همه جانبه از تیم تاکید شد و امیدواریم این حمایت‌ها موجب موفقیت تیم امید شود.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اخباری که پیرامون تغییرات کادر فنی تیم امید منتشر شده است اظهار کرد: هیچ تغییری ایجاد نشده و آقای کرانچار هم برنامه‌های خودشان را برای آماده‌سازی تیم ارائه کردند. این برنامه‌ها و همین‌طور عملکرد سرمربی و کادر فنی در جلسه کمیته فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که این یک روال همیشگی است. کمیته فنی در پایان مسابقات عملکرد تمامی تیم‌های ملی را مورد بررسی قرار می‌دهد و در این خصوص اعلام نظر می‌کند.

استیلی در پایان گفت: اولین هدف ما این است که زمان را از دست ندهیم و امیدوارم در پایان مسابقات لیگ خیلی زود برنامه‌های آماده‌سازی خودمان را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک آغاز کنیم. یکی از اقدامات مهم شناسایی بازیکنانی است که در سطوح مختلف حضور دارند و هنوز دیده نشده‌اند. تلاش برای بررسی وضعیت این بازیکنان هم دنبال می‌شود تا بهترین نفرات انتخاب شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید