موضع وزارت ورزش درباره استخر قهرمانی آزادی

وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که استخر قهرمانی آزادی باید به عنوان خانه شناگران در اختیار فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از اتفاقات و اخبارهایی که در خصوص گرفتن استخر قهرمانی آزادی از فدراسیون شنا و واگذاری آن به بخش خصوصی یا فدراسیون‌های ورزشی دیگر منتشر شد، جلسه‌ای بین وزارت ورزش، فدراسیون شنا و شرکت توسعه و تجهیز برگزار شد که در آن محمدرضا داورزنی معاونت ورزش قهرمانی و سایر مسئولان وزارت تاکید کردند این استخر برای ورزش قهرمانی است و باید در اختیار شناگران تیم ملی و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو باشد.

ضمن تاکید وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزش قهرمانی بر حفظ استخر آزادی به عنوان خانه شناگران و کمپ تیم‌های ملی شنا و شیرجه، قرار بر این است جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و مسئولان وزارت جهت هماهنگی بیشتر راجع به این موضوع و تعیین تکلیف نهایی آینده استخر قهرمانی آزادی به میزبانی وزارت ورزش برگزار شود.

همچنین تعدادی از روسای هیات‌های استانی شنا نیز پیرامون موضوع واگذاری اماکن ورزشی به ویژه استخرها به بخش خصوصی و یا سایر ارگان‌ها، خواستار تشکیل مجمع فوری شده‌اند تا بتوانند روند توسعه شنای قهرمانی در استان‌های مختلف کشور را بهبود ببخشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید