2 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در البرز دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 950 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 113 درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ علی عسگری گفت: از مجموع یک هزار و 950 کیلوگرم مواد مخدرکشف شده، یک هزار و 449 کیلو گرم در استان البرز و مابقی طی عملیات مشترک با سایر استان‌های همجوار به دست آمده است.

وی اضافه کرد: در این مدت یک هزار و 210 کیلوگرم تریاک، 195 کیلوگرم حشیش، 20 کیلوگرم مرفین، 15کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر است.

سرهنگ عسگری افزود: با کشف این مقدار مواد مخدر 540 نفر توزیع کننده، 35 نفر قاچاقچی و حمل کننده دستگیر و 16 وسیله نقلیه توقیف و دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته تاکنون یک هزار معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل 25 کمپ بازپروری در استان شده اند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در سال 97 موفق به کشف 14هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 56 درصد کشفیات بوده ایم.

وی بیان داشت: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جدید مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است و از خانواده‌ها درخواست داریم به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

وی به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجراست که به صورت مستمر در مناطقی مانندحصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه‌ریزی‌های پلیسی، عملیاتی و اجرا می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید