پیشکسوت استقلال: جمع کردن تیم در 10 روز حاصل هنر شفر است

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت:خوشبختانه با پیروزی مقابل الهلال روحیه به تیم برگشت و استقلال می‌تواند به موفقیت‌هایش برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نصرالله عبداللهی با اشاره به دیدار استقلال و الهلال، گفت: به اعتقاد من بازیکنان استقلال خیلی خوب و منظم و با برنامه بازی کردند و می‌دانستند در زمین چه می‌خواهند.خوشبختانه با این پیروزی روحیه تیم برگشت و به امید خدا استقلال روی دور موفقیت می‌افتد.

وی در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند در لیگ موفق شود و در کورس قهرمانی قرار بگیرد، گفت: طبیعی است که کار کمی سخت شده است. مهمتر از همه اینکه تیم‌های بالانشین مستقیماً با هم بازی دارند و با تیم‌هایی هم بازی می‌کنند که درگیر سقوط به لیگ پایین‌تر هستند. هنوز چیزی مشخص نیست و تیمی که در صدر جدول حضور دارد از الان نمی‌تواند بگوید قهرمان می‌شود و همانطور که می‌بینید جدول بسیار فشرده است. بازی روز جمعه استقلال مقابل سپاهان بسیار سخت است و امیدوارم این بازی به نفع استقلال تمام شود.

عبداللهی با اشاره به انتقاداتی که بعد از دربی از شفر صورت گرفت، گفت: دربی برای هواداران مهم است و حتی بعضاً هواداران استقلال دربی را مهمتر از قهرمانی آسیا می‌دانند. می‌شد این اتفاقات نیفتد و استقلال دربی را نبازد ولی متأسفانه استقلال باخت. اگر پنالتی گل می‌شد نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد ولی خوشحالم که بعد از دو هفته جمع وجور شدند که این قابل تقدیر است.

وی در ادامه تأکید کرد: من از هواداران استقلال می‌خواهم به قضایا منطقی نگاه کنند. من قبول دارم که بعد از دربی روحیه آنها پایین آمده ولی نباید به خاطر یک پنالتی همه چیز زیر سؤال برود. متأسفانه با گل نشدن یک پنالتی همه چیز عوض شد در حالی که پیش از آن بازی استقلال در یک قدمی صدر جدول بود. من معتقدم کلیات قضایا نباید تغییر کند و هواداران باید پشتیبان تیم‌شان باشند. نه با یک برد باید همه بالا بروند و نه با یک باخت همه باید زمین بخورند.

سرپرست سابق استقلال در خصوص عملکرد شفر و اینکه گفته می‌شد ممکن است در صورت شکست مقابلالهلال جایگاهش را از دست بدهد، گفت: شفر اگر چه مربی باتجربه‌ای است اما او زیاد با فضای فوتبال ایرانی آشنا نبود. او تازه در این فصل با روحیات و خلق و خوی بازیکنان تیمش آشنا شده و در خیلی از مسائل در کشور ما باتجربه‌تر شده است. من معتقدم باشگاه باید با این وضعیت دلار شفر را حفظ کند و تدابیری داشته باشند که از او به بهترین شکل بهره ببرند. همین که استقلال بعد از بحران دربی در عرض کمتر از 10 روز خودش را جمع و جور کرده نشان از عملکرد شفر و کارایی او دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید