تقابل ستاره‌ی انگلیسی با مدافع سابق تیم ملی

وین رونی مغلوب یاران بیت‌آشور

بازی دی سی یونایتد و لس انجلس که تقابل وین رونی و استیون بیت آشور بود با پیروزی 4 بر صفر تیمی به پایان رسید که مدافع سابق تیم ملی را در ترکیب داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، استیون بیت‌آشور دومین فصل حضور در باشگاه لس‌انجلس را سپری می‌کند. دفاع راست سابق تیم ملی ایران فصل قبل 31 بار در ترکیب لس‌آنجلس قرار گرفت و 2734 دقیقه برای این تیم بازی کرد. او این فصل هم یکی از بازیکنان کلیدی لس‌آنجلس محسوب می‌شود و باب بردلی، سرمربی این تیم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

بیت‌آشور این فصل 5 بازی برای لس‌آنجلس انجام داده، 392دقیقه در زمین بوده و یک گل هم وارد دروازه‌ی ارت‌کواکس کرده. لس‌آنجلس در آخرین بازی خود در ام‌ال اس، در ورزشگاه آئودی‌فیلد میهمان دی‌سی یونایتد بود و در نهایت توانست با نتیجه‌ی 4 بر صفر به پیروزی برسد. گل‌های لس‌آنجلس را دیگو روسی ( 3 بار ) و کارلوس ولا به ثمر رساندند.

EDYETFPST5BPBAD573JRXZOM2Q

نکته‌ی جالب در این بازی اخراج وین رونی از زمین بود. ستاره سابق منچستریونایتد که دومین فصل حضور در ام‌ال‌اس را تجربه می‌کند در دقیقه‌ی 52 به دلیل خطای آشکار روی ولا از زمین اخراج شد تا شرایط دی‌سی یونایتد بغرنج‌تر شود. بیت‌آشور که در سال 2016، 6 بازی برای تیم ملی انجام داد و سال 2018 هم یک بار به اردو دعوت شدف 90 دقیقه در ترکیب لس‌آنجلس بازی کرد و نمایش قابل‌قبولی ارائه داد.

دیدگاه تان را بنویسید