دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با سهراب مرادی+ عکس

وزنه‌بردار طلایی ایران در المپیک در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص روند درمانی‌اش توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سهراب مرادی وزنه بردار طلایی کشورمان که چند مدتی به شدت از ناحیه دیسک کمر خود ابراز ناراحتی می کرد با پیگیریهای رییس کمیته ملی المپیک جهت تکمیل دوره درمانی خود زیر متخصصین مجرب به آلمان سفر کرده بود بعد از اتمام دوره درمانی خود و بازگشت به تهران با حضور در کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با صالحی امیری گزارش مختصری از روند درمانی خود را ارائه کرد.

سهراب مرادی ضمن قدردانی از حمایت های صالحی امیری در پیگیری و اعزام به آلمان جهت تکمیل دوره درمانی خود اظهار داشت: خوشبختانه پس از آزمایشات لازم زیر نظر دکتر امینی، پزشک متخصص و مجرب ایرانی در آلمان روند بهبودی ام بخوبی پیش رفت و خوشبختانه بدون جراحی به بهبودی نسبی دست یافته ام.

صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن ابراز خوشحالی از روند مطلوب درمانی سهراب مرادی گفت: برای ما بیش از هر چیزی سلامتی ورزشکاران در اولویت است و بخاطر همین اگر خدای ناکرده آسیب دیدگی سختی برای ملی پوشان عزیز بوجود بیاید، فدراسیون ورزشی مربوطه و فدراسیون پزشکی ورزشی نهایت تلاش خود را برای بهبودی وررزشکاران بکار خواهند بست و اگر در موادری خاص نیاز به کمک داشته باشند، در کنار این عزیزان خواهیم بود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:به امید خدا سهراب مرادی بزودی روند بهبودی خود را زیر نظر مجربترین پزشکان طی کرده تا بتواند کماکان برای میهن عزیزمان افتخار آفرینی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید