دلیل بازگشت سهراب مرادی به وزنه‌برداری پس از ۱۶ روز؟

دلیل آغاز تمرینات قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو با وجود عدم گذشت یک ماه از دوره درمانی او اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پیش از این اعلام شده بود که سفر سهراب مرادی به آلمان و طبیعتا آغاز دوباره تمرینات وزنه‌برداری‌اش یک ماهه خواهد بود، اما او در زمانی  کمتر از یک ماه تمریناتش را از سر گرفت.

مرادی که همراه با دکتر باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری راهی هانوفر آلمان شده بود تا زیر نظر دکتر امینی درمان دیسک کمرش بدون جراحی را پیگیری کند، 16 روز در این محل حضور داشت و بعد از طی دوره درمانی و با موافقت پزشک معالجش به ایران بازگشت.

او بار دیگر تمرینات سبکش را از سر گرفته، در حالی که مسئولیت پروژه درمانی سهراب مرادی به دکتر امینی سپرده شده و اگر باز هم نیاز بود او توسط این پزشک و تیم درمانی‌اش در هانوفر ویزیت خواهد شد و دورادور پیگیر وضعیت درمانی این وزنه‌بردار خواهد بود.

مرادی استارت تمریناتش را در هانوفر و زیر نظر دکتر امینی زد تا گروه پزشکی در جریان وضعیت دیسک کمر او بعد از طی دوره درمانی در آلمان و در حین برگزاری تمرین وزنه‌برداری قرار گیرند. او این روزها در سالن آزادی هم تمرینات سبک را آغاز کرده و همه امیدوار هستند که به مرور به آمادگی مطلوب و وزنه‌های ایده‌آل برای شرکت در مسابقات جهانی و گزینشی‌های المپیک برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید