واکنش یواخیم لوو و کومان به باخت لحظه آخری هلند مقابل آلمان

شکست خانگی تیم ملی هلند مقابل آلمان در آخرین دقایق مسابقه، واکنش جالب سرمربیان دو تیم را در پی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در مهم‌ترین بازی مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ تیم آلمان در ورزشگاه یوهان کرایف هلند، به مصاف تیم ملی هلند رفت و توانست در لحظات پایانی پیروز شود. شاگردان یوآخیم لوو ۳ بر ۲ میزبانشان را شکست دادند.

لروی سانه در دقیقه ۱۵ گل نخست بازی را به ثمر رساند. سرژ گنابری توانست گل دوم ژرمن ها را در دقیقه ۳۶ وارد دروازه هلند کند. در نهایت نیمه اول با پیروزی آلمان به پایان رسید.

شرایط در نیمه دوم عوض شد. هلند نتیجه را جبران کرد. متیاس دی‌لایت در دقیقه ۴۸ گلزنی کرد. در ادامه ممفیس دیپای بازی را به تساوی کشاند. با این حال نیکو شولز در دقیقه ۹۰ گل سوم آلمان را به ثمر رساند تا ژرمن‌ها پیروز این دیدار شوند.

پس از مسابقه یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان اظهار کرد:

بازی بسیار خوبی را در نیمه نخست به نمایش گذاشتیم. کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در نیمه نخست می‌توانستیم کار حریف را تمام کنیم اما تنها دو گل به ثمر رساندیم.

در نیمه دوم هلند بهتر بازی کرد و دو گل خورده را جبران کرد اما ما برای پیروز شدن در این دیدار برنامه داشتیم و به همین خاطر هم گل پیروزی را به ثمر رساندیم تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. زدن گل در چنین دقایقی نیاز به خوش شانسی دارد که خوشبختانه ما آن را داشتیم.

 پاسی که شولتز در گل اول ما داد دیدنی بود. روی چنین گل‌ها تمرین کرده بودیم و برنامه داشتیم. لروی سانه هم با ظرافت به توپ ضربه زد. نباید فراموش کنیم که گنابری در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد. او به خوبی روی فان دایک فشار آورد. بازی کردن برابر کاپیتان هلند بسیار سخت است اما گنابری نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است.

هلند در نیمه دوم تغییر کرد چرا که آنها نمی‌خواستند در خانه تن به شکست دهند. بازی هجومی و خوب هلند باعث شد تا ما اشتباه کنیم و کنترل بازی را از دست دهیم. به پیروزی ایمان داشتیم و برای آن برنامه ریزی کرده بودیم و خوشبختانه به هدف خود هم رسیدیم.

همچنین رونالد کومان سرمربی تیم هلند نیز به باخت خانگی دیشب اینطور واکنش نشان داد:

بازی را خوب آغاز نکردیم. سبک بازی آلمان من را غافلگیر نکرد. آنها چند بار سبک بازی خود را تغییر دادند و این شرایط ما را سخت کرد. می‌خواستیم که از کناره‌ها روی حریف فشار آوریم. نتوانستیم فضاها را به خوبی پوشش دهیم و همین دلیل اصلی شکست بود. البته باید این را هم گفت که از فرصت‌های خود هم به خوبی استفاده نکردیم و اگر استفاده می‌کردیم الان نتیجه دیگری رقم خورده بود.

در همان نیمه نخست می‌توانستیم کار را به تساوی بکشانیم چرا که دو فرصت بسیار خوب گلزنی داشتیم. می‌خواستم قبل از پایان بازی خط دفاعی را تقویت کنم تا حداقل تساوی را حفظ کنیم. متاسفانه دروازه ما در دقایق پایانی باز شد.

می‌توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم اما متاسفانه تن به شکست دادیم. فرصت‌های بسیار خوبی برای کسب پیروزی داشتیم. آلمان‌ها در دقایق پایانی بهتر بازی کردند. آنها نشان دادند که تنها پیروزی را می‌خواهند و به خواسته خود هم دست پیدا کردند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید