نتایج دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران در روز نخست مسابقات بین‌المللی عمان

دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران با دو پیروزی و ۱۰ شکست به کار خود در روز نخست مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز عمان پایان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز عمان از امروز (چهارشنبه) آغاز شده است و بانوان ملی‌پوش ایران اولین بازی مرحله گروهی خود را در رده زیر ۲۱ سال و بزرگسال انجام دادند. آنان در تمام دیدارهای رده سنی بزرگسال خود شکست خوردند و در رده سنی زیر ۲۱ سال دو پیروزی و سه شکست به دست آوردند.

در مهم‌ترین اتفاق، پریناز حاجلیو ۱۶ ساله برابر گریش از هند که نفر هفتم رنکینگ جوانان جهان است به میدان رفت و با حساب سه بر دو به پیروزی رسید. مهشید اشتری نیز در رده سنی زیر ۲۱ دو بازی انجام داد که در بازی اول سه بر دو نماینده مصر را شکست داد اما در بازی دوم با همین نتیجه مغلوب ناینا از هند شد. ملیکا کرمی هم هر دو بازی خود را در این رده سنی با نتیجه سه بر یک و سه بر صفر برابر نمایندگانی از قزاقستان و سنگاپور واگذار کرد.

در رده سنی بزرگسال ندا شهسواری یک بازی انجام داد و با حساب سه بر یک مغلوب نماینده مصر شد. مهشید اشتری نتیجه هر دو بازی خود را به نمایندگانی از مصر و هند واگذار کرد. ملیکا کرمی هم برابر پینگ‌پنگ‌بازان مصر و روسیه شکست خورد و حاجیلو مغلوب نماینده هند و ژاپن شد.

فردا و در بخش انفرادی رده سنی بزرگسال شهسواری، کرمی و اشتری برابر رقبای خود به میدان می‌روند. علاوه بر این کرمی، اشتری و حاجیلو در انفرادی رده زیر ۲۱ سال هم مسابقه می‌دهند و تیم دو نفره حاجیلو و کرمی در بخش دوبل این مسابقات هم شانس خود را امتحان می‌کنند.

مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز عمان از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و در بخش بانوان ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی چهار نماینده ایران هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید