امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در ۴ استان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۲۰۵ امدادگر در چهار استان متاثر از برف و کولاک با استفاده از ۶۹ خودروی امدادی، به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرتضی سلیمی با اشاره به گزارش عملیات انجام شده در برف و کولاک در چهار استان اظهار کرد: در استان گلستان محور گرگان به شاهرود (توسکستان) و آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) ۹ تیم عملیاتی شامل ۴۰ نفر مشغول فعالیت بودند.

وی افزود: تعداد ١٠ دستگاه از جمله دو دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودروی کمک دار، دو دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه امدادی آرگو از جمله خودروهایی بودند که در این عملیات‌ها استفاده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات ضمن تشریح عملیات‌های امدادی در استان مازندران گفت: در سوادکوه (شیرگاه –زیراب-پل سفید) و همچنین ساری به کیاسر تعداد ۲۱ تیم شامل ۵۶ امدادگر مشغول فعالیت بودند.

وی ادامه داد: خودروهای بکارگیری شده در این عملیات‌ها ٢١ دستگاه شامل ۹ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه خودروی کمک دار و سه دستگاه خودروی نجات بودند.

سلیمی درباره عملیات‌های امداد و نجات انجام شده در سمنان گفت: در شاهرود به آزادشهر (خوش ییلاق)، مهدی شهر به فولاد محله-دامغان به فولادمحله-میامی به کالپوش-شاهرود به گرگان (توسکستان) تعداد ۳۷ تیم که شامل ۹۴ نفر می‌شوند به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

وی گفت: در این عملیات‌ها هم ۳۳ دستگاه خودرو شامل ۱۵ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه امدادی آرگو به کار گرفته شد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر عملیات‌های انجام شده در استان خراسان رضوی را اینگونه تشریح کرد: در قوچان به دره گز (گردنه امامقلی) پنج تیم شامل ۱۵ نفر مجموعه تیم‌های عملیاتی ما بودند.

وی در پایان گفت: خودروهای بکارگیری شده در این عملیات پنج دستگاه شامل دو آمبولانس، دو خودروی کمک دار و یک دستگاه خودروی نجات بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید