اسلامیان: ۷۰ نفر عضو مجمع اندازه یک نفر نمی فهمند؟

عضو هیات رییسه فدراسیون انتقاداتی را به دخالت ارکان دولتی در ورزش وارد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمود اسلامیان عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از پایان مجمع سالیانه این فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها اظهار کرد: این قانون همان‌طور که مقام معظم رهبری گفتند باید اصلاح شود. ما به فیفا گفتیم که فدراسیون فوتبال دولتی نیست و همه فدراسیون‌های فوتبال در دنیا دولتی نیستند.

وی ادامه داد: کشور ما به‌گونه‌ای است که دولت می‌خواهد اقتصاد، ورزش و … را اداره کند؛ آخرش هم ۷ میلیون بیکار داریم. ما منابع زیادی داریم. دولت مجری خوبی نیست و باید سیاست‌گذار باشد. مثلاً در ترکیه، اردوغان اقتصاد را به اهلش می‌سپارد و خودش حامی می‌شود. دولت کاری به باشگاه‌داری نداشته باشد و یک استادیوم آزادی بسازد. این کارها را به فدراسیون بسپارد. این روش غلط است و در دنیا همه فدراسیون‌ها مستقل هستند. مشکل ما این است که دولت می‌خواهد در همه کارها دخالت کند. ۷۰ نفر در این مجمع حضور دارند یعنی اعضای فدراسیون، مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیأت‌های مختلف استانی. این‌ها هستند که زحمت فوتبال را می‌کشند؛ آیا این‌ها به اندازه یک نفر نمی‌فهمند؟

اسلامیان اضافه کرد: این اتفاق شدنی است. در یک خانواده هم برای سفر رفتن، تمام اعضای ۵ نفره خانواده مشورت دهند بهتر از این است که من پدر بگویم مثلاً برویم فلان شهر. این عقل و خرد جمعی است. ما ردیف بودجه نداریم اما ۱۰ ها تشکیلات هستند که از دولت بودجه می‌گیرند اما این قانون شامل آن‌ها نمی‌شوند؛ شما هم می‌دانید چه کسانی را می‌گویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید