صالحی امیری با مسئولان IOC حاضر در مجمع شورای المپیک آسیا دیدار کرد

رییس کمیته ملی المپیک در هتل اینترکنتینتال بانکوک محل برگزاری سی و هشتمین مجمع شورای المپیک آسیا با نیامکی رییس بخش ورزشکاران المپیک سولیداریتی و پره میرو مدیر ارتباطات کمیته های ملی المپیک و کمیته بین المللی المپیک IOC دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، در این دیدار دکتر صالحی امیری ضمن اشاره به دیدار قبلی با مسئولان کمیته بین المللی المپیک در خصوص  برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جدید کمیته ملی المپیک برای المپیک سولیداریتی با محوریت توجه به ورزش نوجوانان دانش آموزی و استعدا یابی و حمایت از ملی پوشان مطالب مهمی را عنوان داشتند.

وی افزود: کمیته ملی المپیک ایران  برنامه های آموزشی گسترده ای درباره  ترویج روح المپیزم و جنبش المپیک  داشته و در این زمینه برنامه های مدونی در دست اجرا دارد.
در ادامه پره میرو مدیر ارتباطات کمیته های ملی المپیک و کمیته بین المللی المپیک ضمن اشاره به دیدارهای گذشته با مسئولین IOC ابراز داشت:طی یکسال اخیر ارتباطات خوبی بین کمیته ملی المپیک وIOC بوجود آمده و بخوبی بر افزایش برگزاری دوره های آموزشی در ایران اطلاع داشته و به محض اینکه  پروپوزال بصورت کامل بدستمان برسد قطعا حمایت های مادی و معنوی لازم را خواهیم داشت و مدرسان خود را عازم ایران خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید