لیگ کاراته ۱؛

مدال برنز کاراته کاهای ایران در سری A اتریش

دیدار رده بندی لیگ جهانی سری آ اتریش امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان در اوزان 75-و 84- کیلوگرم بر سکوی سوم ایستادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در روز پایانی لیگ جهانی سری آ اتریش و در دیدار رده بندی وزن منهای 75- کیلوگرم بهمن عسگری و در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشب به مدال برنز اوزان خود رسیدند اما سامان حیدری نتوانست بر حریف آلمانی اش غلبه کند و دستش از مدال خالی ماند.

در رقابتهای امروز و در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری که در مبارزه پنجم مقابل احمدمحی الشرابی از ایتالیا پس از تساوی3-3 با قانون سنشو نتیجه را به این حریف ایتالیایی واگذار کرده بود، در جدول شانس مجدد به میدان رفت و ابتدا بیباریس ژانگیر از قزاقستان را یک بر صفر برد و در دیدار رده بندی مقابل استانیسلاو هورنا اوکراینی 3 بر 2 پیروز شد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

او در مبارزات روز گذشته ابتدا ۸ بر صفر از سد دیمیتار ایلیوسکی از مقدونیه گذشت، در ادامه ۹ بر یک آندره آ اورتنزی از ایتالیا را برد.در سومین مبارزه عسگری یک برصفر کریل کوزنتکوف از روسیه را مغلوب کرد، سپس یک بر صفرآلان مالدونادو نماینده گواتمالا را از پیش رو برداشت.

در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح اله پورشب که در نیمه نهایی 4 بر یک نتیجه را به اوگور آکتاش ترکیه ای واگذار کرده بود در دیدار رده بندی به مصاف دانیل گئورگی از مجارستان رفت و پس از تساوی یک- یک با قانون سنشو برنده شد و مدال برنز این وزن را کسب کرد.

او ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سدآیدین واتریچ از بوسنی و هرزگوین گذشت. در ادامه ۳ بر صفر ابراهیما ام بایه از فرانسه را مغلوب کرد. سپس ۳ بر 2 مقابل آلوین کاراگی از کوزووو برنده شد.

پورشیب در چهارمین دیدار ۳ بر صفر از سد پابلو آرناس از اسپانیا گذشت. سپس ۴ بر یک تیموتی پترسن از هلند را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

دیدگاه تان را بنویسید