جی پلاس

استمداد سرمربی تیم فوتبال دختران ایران از مردم برای تامین پوشاک ملی پوشان!

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران جوانان در توئیتی از کابران برای تامین پوشاک واحدی برای تیمش کمک خواست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کتایون خسرویار، سرمربی جوان و دورگه ایرانی – آمریکایی تیم ملی فوتبال دختران جوانان است که با سابقه فعالیت در آمریکا هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفته است.

در شرایطی که فدراسیون فوتبال نتوانسته با شرکت واحدی برای تامین البسه ورزشی تیم های ملی به توافق برسد، هر کدام از رشته های ورزشی از یک برند خاص بهره می برند که به عبارتی می توان از اصطلاح "ترشی هفت بیجار" برای لباس تیم های ملی فوتبال ایران استفاده کرد!

خسرویار در توئیتی که به تازگی منتشر کرده، آورده است: بازیکن تیم ملی دختران ایران پوشاک مجید را به تن دارد. از کفش های نایک استفاده می کند و از کاورهای فیک آدیداس را نیز بهره می برند. سرمربی تیم ملی آل اشپورت پوشیده و تنوع برند دیده می شود. آیا با این شرایط می توان برای رسیدن به هدفمان آماده شویم؟ آیا کسی می تواند به تیم ملی کمک کند؟

کتایون خسرویار

تعدادی از کاربران ایرانی و خارجی در واکنش به توئیت خسرویار اعلام آمادگی کردند که از راه های گوناگون نسبت به تامین پوشاک واحدی گام بردارند. حتی تعدادی از کاربران از اکانت رسمی شرکت های تامین کننده پوشاک ورزشی درخواست کمک کردند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال چندی قبل با برند آلمانی آل اشپرت به توافق رسید اما خیلی زود این توافق منتفی شد تا در نهایت بار دیگر فدراسیون فوتبال از برندهای مختلف برای تامین پوشاک تیم ملی دعوت کند.

دیدگاه تان را بنویسید