سازمان انتقال خون از "بانوان" برای اهدای خون دعوت کرد

مدیرعامل سازمان انتقال خون همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، از بانوان دعوت کرد که با هدف سهم ۵۰ درصدی از اهدای خون، مشارکت بیشتری درحفظ سلامت جامعه داشته باشند و روز زن را تبدیل به جشن بزرگ اهدای خون بانوان کنند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، دکتر علی اکبر پورفتح‌الله با انتشار پیامی، روز زن و میلاد فاطمه زهرا (س) را به تمامی بانوان کشور بویژه اهدا کنندگان خون و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان انتقال خون، پور فتح اله بانوان را ضامن سلامتی جامعه و حافظان بهداشت و سلامتی خواند و گفت: مادران هر خانواده به کودکان خود رموز خود مراقبتی، تغذیه سالم و بهداشت عمومی را می‌آموزند و در حفظ سلامت خانواده بیش از هر کس دیگر نقش ایفا می کنند.

وی بانوان را دارای ویژگی‌های قابل توجهی در پرستاری و مراقبت خواند و گفت: همین ویژگی آنها را در کادر درمان و مواجهه با بیماران بسیار پذیرا و آرامش بخش می‌سازد و بخش قابل ملاحظه‌ای از کادر درمان و کارکنان سازمان انتقال خون را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

پور فتح اله بانوان اهدا کننده خون را دارای رفتار توام با خود مراقبتی و صداقت در گفتار هنگام مصاحبه بدو اهدا خواند و گفت: اهدای خون ۵ درصدی نیمی از جمعیت فعال و پویای کشور ما که بانوان هستند در شان این جامعه توانمند نیست و ما از ایشان دعوت می‌کنیم در این عرصه نیز سهم خود را تصاحب کنند.

 وی ضمن تشکر از بانوان اهدا کننده کشور از جامعه بانوان دعوت کرد با هدف سهم ۵۰ درصدی از اهدای خون، مشارکت بیشتری درحفظ سلامت جامعه داشته باشند و روز زن را تبدیل به جشن بزرگ اهدای خون بانوان کنند

 

دیدگاه تان را بنویسید