شکست کهکشانی ها در روزی که راموس اخراج شد

رئال مادرید در روز اخراج مدافع اسپانیایی اش پیروزی را با شکست عوض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رئال مادرید یکشنبه بعد از ظهر در هفته بیست و چهارم لالیگا برابر خیرونا قرار گرفت و ۲ بر یک از مهمانش در سانتیاگو برنابئو شکست خورد.

نخستین موقعیت بازی به خیرونا رسید اما استوانی در حالی ضربه‌اش را زد که در موقعیت آفساید بود. رئال مادرید پس از این اتفاق بازی را در اختیار گرفت و به دنبال گل نخست بود. در دقیقه ۲۵ تونی کروس به سمت دروازه مهمان سانتر کرد و کاسمیرو با ضربه سر گلزنی کرد. سفیدپوشان تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند بیش از یک گل در نیمه اول به ثمر برسانند.

در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد. رئال به حریف اجازه کار داد. خیرونا یک موقعیت خوب را در دقیقه ۵۸ از دست داد. بعد از اینکه تیبو کورتوا به خوبی ضربه بازیکن خیرونا را دفع کرد توپ برگشتی به الیکس گارسیا رسید و او ضربه‌اش را به آسمان زد. مهمان با گذشت زمان بهتر و بهتر می‌شد. پورتو توانست دیرک دروازه مادرید را بلرزاند. در دقیقه ۷۵ راموس در محوطه جریمه هند کرد و داور یک پنالتی به نفع خیرونا گرفت. استوانی توانست بازی را مساوی کند.

در ادامه پرتو گل دوم خیرونا را به ثمر رساند. مادرید به دنبال جبران نتیجه بود و چند فرصت را از دست داد. در چنین شرایطی راموس کارت زرد دومش را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. در نهایت سه امتیاز بازی به خیرونا رسید و مادرید با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم باقی ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید