پرسپولیس رسن را نمی‌خواهد؟/ گزارش جی پلاس

در شرایطی که تنها سه ماه تا پایان قرارداد بشار رسن با باشگاه پرسپولیس مانده، اما این باشگاه هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به بازیکن عراقی خود نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ تا امروز می‌گفتیم دغدغه‌ی پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بشار رسن اما حالا جمله‌ای برای وصف حال این روزهای هافبک عراقی پیدا نمی‌کنیم. پرسپولیس بار این روزها را تجربه کرده، روزهای پایانی قرارداد ستاره‌ها اما هر بار نه تنها حرفه‌ای عمل نکرده بلکه ناکام هم بوده. ستاره‌ها یکی یکی رفته‌اند، پیشنهادهای جذاب خود را بررسی کرده و با باشگاه‌ها جدید به توافق رسیده‌اند. بدون اینکه حتی رسالی بابت حق انتقال و دریافت رضایتنامه به پرسپولیس بپردازند.

 

برای بشار رسن هم پیش‌بینی همین است. پرسپولیس اراده‌ای برای مذاکره با او و تمدید قرارداد ندارد و حتی یک بار هم به هافبک عراقی پیشنهاد ادامه‌ی حضور در پیراهن قرمز را نداده. بشار که بعد از حضوز در جام ملت‌های آسیا، دو هفته است که به ایران آمده و حتی مقابل فولاد هم بازی کرده، هنوز پرسپولیس را خواهان پر و پاقرص خود ندیده. نه پیغامی برای تمدید قرارداد و نه مذاکره‌ای برای آغاز آن.

 

حدود 3 ماه دیگر لیگ هجدهم به پایان می‌رسد. پایان لیگ یعنی پایان قرارداد بشار رسن با پرسپولیس. هافبک عراقی که حدود 2 فصل قبل پیراهن پرسپولیس را پوشید و البته آنقدر درخشید که به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شد. هواداران پرسپولیس به ادامه‌ی حضور بشار علاقه‌مندند و البته کارشناس‌ها هم معتقدند تمدید قرارداد با این عراقی 22 ساله نه تنها به ضرر باشگاه نیست بلکه به صلاح هم هست.

مدیران پرسپولیس اما فعلا برای مذاکره با بشار رسن دست نگه داشته و مشخص نیست چرا پیشنهاد تمدید قرارداد به او نمی‌دهند. وقتی مذاکره‌ای انجام نشده، نمی‌توانیم بگوییم و بنویسیم که بشار با پرسپولیس به توافق نرسیده. چون اصلا پیشنهادی نبوده که بشار بررسی‌اش کند، چک و چانه بزند و در نهایت به توافق برسد یا نرسد.

باشگاه پرسپولیس طلب قبلی و حق و حقوق بشار رسن را تا قبل از جام ملت‌های آسیا داده و از حیث مالی، هافبک عراقی هیچ دغدغه‌ای ندارد. تنها علامت سوال و نکته‌ی مبهم، همان پیشنهاد آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد است. اتفاقی که هنوز رخ نداده و مشخص هم نیست آیا در ماه‌های منتهی به پایان قرارداد این ستاره‌ی عراقی رخ می‌دهد یا نه؟

ظاهرا یک باشگاه از امارات، یک باشگاه در قطر و یکی دو باشگاه متمول لیگ ایران برای جذب بشار ابراز علاقه کرده‌اند اما این هافبک 22 ساله اولویت را به پرسپولیس داده تا شاید پیشنهاد تمدید قرارداد را دریافت کند.

دیدگاه تان را بنویسید